Kristoffer Tronstad Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Dis på vei mot Risør Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Fint komponert bilde. Dette ble flott! 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Dji Mavic i aksjon i 550 meters høyde? Hm,hm.Du kom jo over tåken og bare det gir jo et spesielt inntrykk. Utsikten ble jo imponerende, du kan vel nesten øyne Kragerø til venstre der bak. Med denne kan du bade deg deg i fine bilder.Det eneste jeg reagerer på er lukkertiden som er 1/2506 s. Kan det være riktig?Du må bare holde Mavicen din ofte i luften slik at vi få flere av disse.Mvh.Oddvar Endret 23. februar 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Kristoffer Tronstad Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Du kan i ihvertfall se Jomfruland Det med lukkertiden er jeg ikke sikker på, men det hørtes veldig kort ut. Jeg skal finne ut av det neste gang jeg er ute å flyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg