AfterGlow Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Lover også noen endringer.Dette svarer Snapchat på den massive klagestormen fra brukerne Lenke til kommentar
ppk Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Tok ikke lang tid det etter at aksjen stupte.. Lenke til kommentar
0Q8FCM7O Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Eller for oss med android,laste ned den gamle apk'en og stoppe updates på google play. 3 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Syns det funket ganske bra å ha stories på brukerikonet, ellers er høyresiden helt uinteressant for min del. 2 Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Eller for oss med android,laste ned den gamle apk'en og stoppe updates på google play. Eller ikke... Prøvde selv. Har også en kompis med 1år gammel snap apk og avslått oppdatering som også fikk denne oppdateringen. Den er næmlig intern og skjer ikke via PlayStore... Lenke til kommentar
ImProvement Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Eller for oss med android,laste ned den gamle apk'en og stoppe updates på google play. Eller ikke... Prøvde selv.Har også en kompis med 1år gammel snap apk og avslått oppdatering som også fikk denne oppdateringen. Den er næmlig intern og skjer ikke via PlayStore... Ikke noe problem med en gammel apk her 1 Lenke til kommentar
Feenyx Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg hadde heller ingen problemer med å installere gammel APK. Anbefaler å følge XDA Developers sin guide, den burde fungere for alle. Lenke til kommentar
AMD_Athlon Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Eller for oss med android,laste ned den gamle apk'en og stoppe updates på google play. Eller ikke... Prøvde selv.Har også en kompis med 1år gammel snap apk og avslått oppdatering som også fikk denne oppdateringen. Den er næmlig intern og skjer ikke via PlayStore... Avinstaller snap, last ned snap 10.22.7.0 apk. Installet denne og du skal være good to go Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Litt komisk at snapchat har klart å produsere en oppdatering som plagger folk så hardt at de går gjennom alt dette trøbbelet med å installere eldre apk'er for å få tilbake den gamle versjonen. Selv misliker jeg den nye oppdateringa, men bryr meg ikke nok til at jeg orker alt det styret med å få reversert den Lenke til kommentar
Raymond Fagertun Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Er da ikke noe problem med den nye oppdateringen, synes alt ble bedre Lenke til kommentar
raytrails Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Alt er en vanesak, folk har virkelig for lite å bry seg om når de lager storm om en slik filleting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg