Welhaven Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Det var vanskelig å finne riktig kategori for dette, men det er relatert til hjemmekino-oppsett så prøver meg her. Jeg skal ha en skinne langs veggen - ca. 20 cm under taket. På denne skal TV-en kunne kjøres frem og tilbake og til dette trenger jeg en form for motor. Har prøvd å søke på nettet, men det eneste jeg har funnet ut av er at det mest sannsynlig er snakk om en aktuator. TV-en må kunne skyves ca. 1,5 meter og dras tilbake igjen ved behov. Er det noen som kan peke meg i en litt mer konkret retning her? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Sjekk på youtube, og søk "DIY-perks" Han laget en hev og senk løsning for monitoren sin som var nokså enkel. Dette kan du enkelt omgjøre til det du ønsker. Han pleier å linke til utstyret han bruker, samt gir veldig bra detaljert informasjon om hvordan han gjør ting. EDIT: Kunne jo linket direkte til videoen med en gang: https://www.youtube.com/watch?v=kaJVWoKj2a4 Endret 19. mars 2018 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå