Gunfreak Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Jeg spilte Rise of the Triad og carmageddon da jeg var 12, og har aldri slått noen. Det er nok opp til hver enkelt sinn. Du har kanskje ikke slått noen, men hvor mange har du halshugget og spist nyrene til? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. mars 2018 Del Skrevet 8. mars 2018 Bransjen finner seg selvfølgelig ikke i de grunnløse beskyldningene og svarer på tiltale som seg hør og bør: International Game Developers Association says it 'will not be used as a scapegoat' for real-world violence Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Ummm...nå ble du veldig vanskelig her. Hvorfor blande inn fakta liksom? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 10. mars 2018 Del Skrevet 10. mars 2018 Denne dukket opp på Reddit i dag. Seems relevant. https://www.cbsnews.com/news/80-percent-of-mass-shooters-showed-no-interest-in-video-games-researcher-says/ Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Stjålet fra Reddit: Ærlig og redelig lånt vil jeg si Fin og avslørende oversikt. Lurer på hvordan Skandinavia ligger an her men ville vel liknet mye på Sveits sin graf formoder jeg. Korrelasjonen mellom spill og drap er ihvertfall motbevist igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå