Skyttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det er jo ikke war of the ring som kopierer fra wc3, men wc3 som kopierer fra ringenes herre (boka) Tolkien skapte på en måte den sjangeren, vettu Sant det. Var Tolkien som oppfant hele aspektet med dverger, alver, orker etc. Men rent spillemessig har War of The Ring stjålet mye fra WarCraft 3. Til gjengjeld har WarCraft 3 tatt drøssevis med aspekter fra selve LOTR-konseptet. Lenke til kommentar
trouble-man Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kopi av War Craft 3 Har prøvd demoen, og absolutt ikke verdt 449.- Hold deg vekke! Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kopi av War Craft 3 Har prøvd demoen, og absolutt ikke verdt 449.- Hold deg vekke! Kopi av WC3 var det i vert fall ikke. Grunnen er enkel: Warcraft er sjef, War of the Ring er definitivt IKKE sjef.... Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Kopi av War Craft 3 Har prøvd demoen, og absolutt ikke verdt 449.- Hold deg vekke! Kopi av WC3 var det i vert fall ikke. Grunnen er enkel: Warcraft er sjef, War of the Ring er definitivt IKKE sjef.... Vil heller bruke "spill som bruker utvanna WarCraft 3-system" Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fint jeg var så heldig å vinne spillet da Og EA lager fortsatt noen av de beste sportsspillene (selv er jeg ikke noe stor fan av den sjangeren, men men). Og Return of the King var da ikke så verst. Når det er sagt, er jeg enig i at EA ikke er av de beste. Gir gjerne ut et bra spill i starten og melker lisensen for gryn ved å gi ut halvferdige utvidelser og etterfølgere. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå er uansett anmeldelsen publisert, så da kan dere ta en titt på hvilke konklusjoner jeg kom til. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Nå går det litt for langt vekk fra War of the ring.. angående spillet syntes jeg det er alt for likt WC3 (selv om wc3 er et bra spill så er det ikke så bra). så det blir mere som en modifikasjon i mine øyne.. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Sorry at jeg skuffer deg, men den traileren er fake Det er aldri planlagt en "the Hobit"-film Vel, tror du tar feil der, Peter Jackson sa faktisk selv at han skal lage hobbiten etter premieren av Rotk i new zealand(veit jeg skreiv det feil) God Jul Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 menne, den der hobbit traileren er jo sykt falsk; 1. de fleste scenene er fra fellowship of the ring, 2. Smaug er ALTFOR, altfor liten 3. Smaug angrep aldri the shire (man ser hobbiter driver å kaster vann på bål) å hvem har sagt at det er hobitun smaug angriper på traileren???, smaug angrep jo byen nedenfor lonely mountains, det er nok der dette klippet er tatt fra, og peter jackson har selv sagt at de har laget ferdig traileren til hobbiten, så det så, du tok feil, og traileren er aldeles ikke fake!!!! Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) utrag fra anmeldelsen til gamespot "If you're a real-time strategy veteran looking for something fresh and exciting, don't look here." NB! lurer man på spill og ikke finner anmeldelse på gamer.no så bruk http://www.gamerankings.com/ de har alle spill!! garantert Endret 15. desember 2003 av redflame Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Veit jeg sklir fullstendig av emnet her, men traileren ER fake. For det første er det ingen som lager en trailer til en film de så vidt har begynt arbeidet på, og ihvertfall ikke for en film som fortsatt er 2-3 år fra å bli ferdig. For det andre, vil Peter Jackson neppe bruke samme musikken i traileren som han brukte i To Tårn. For å ikke snakke om de samme scenene som er tatt fra Fellowship of the Ring. Godt mulig filmen kommer en gang, men traileren er og forblir fake. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 um, hvis han hadde sagt at han skulle lage the hobbit, så kan jeg garantere at det hadde blitt bekreftet gjennom andre kanaler enn en "fake" trailer på kazaa... Ian McKellan ville jo ikke være med i flere filmer...hvem F. skal spille gandalf utenom ham? INGEN! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Sorry at jeg skuffer deg, men den traileren er fake Det er aldri planlagt en "the Hobit"-film *kremt*JO!*kremt* Peter Jackson (the man himself) sa det for ca et år siden at de ville lage hobbiten. Når, der imot, er ikke planlagt. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Blir i alle fall ikke før etter King Kong, som han begynner på snart. Altså blir det LENGE til... Så forresten ROTK i Spektrum i går. Det var bare så helt ubeskrivelig bra! ROTK er bedre enn begge de to første filmene til sammen. Helt fantastisk. Gå og se den, folkens, det er umulig å beskrive opplevelsen med ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå