hodesleng Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Rett og slett: er dette spillet verdt penga? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har bare prøvd demoen. Ville ikke gitt mer enn 99 for det, kanskje strekke meg til 149. Vent heller til Battle for Middle earth som kommer til sommeren. Det har jeg større forventninger. Forresten er det sant at de har begynt på en hobbiten film? Hørte det fra en kompis, men har mine tvil. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Det måtte komme. Tror de vil holde på lotr så lenge som mulig. Skal bli gøy å se hvor langt det går. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva i helsikke har de postene med War of the ring å gjøre? Ja, spillet er verdt pengene, er ganske kult i lan, single playeren var like lang som Warcraft 3 sin. Du liker det hvis du liker WC3 Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg syntes det hadde mange likheter med warcraft. Bare at wc er mye bedre. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva med å søke på anmeldelser av spillet? IGN.com har mange bra anmeldelser, ellers kan du jo bruke google til å lete etter en side, kanskje Gamer.no har sluppet ut en annmeldelse? Jeg synes det spillet er ok, veldig likt Warcraft 3, men det er ikke en ulempe... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Anmeldelsen vår er ferdigskrevet og kommer i løpet av helgen / mandag. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Nice! stå på, dere gjør en bra jobb btw Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Syns ikke det er verdt penga.. Venter heller på Middle Earth online. Når det gjelder lotr, så går de for langt hvis tegneserier osv kommer ut med en fortsettelse.. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Det måtte komme. Tror de vil holde på lotr så lenge som mulig. Skal bli gøy å se hvor langt det går. Tragisk om de starter på Silmarillion etter Hobbiten Spillet er OK det. Ligner på WarCraft 3 både grafikkmessig og spillemessig. Syns de stjeler litt vel mye, spesielt når det gjelder egenskapene til enhetene. Blant annet kan Beornene heale og gjøre seg om til sterke krigerbjørner, akkurat som i WC3. War of the Ring er en slags uttynna versjon av WC3 rent innholdsmessig. Men misforstå meg rett, det er et fint spill med lang spillbarhet og en glimrende historie! EDIT: Leif... Endret 12. desember 2003 av Skyttt Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har bare prøvd demoen. Ville ikke gitt mer enn 99 for det, kanskje strekke meg til 149. Vent heller til Battle for Middle earth som kommer til sommeren. Det har jeg større forventninger. Forresten er det sant at de har begynt på en hobbiten film? Hørte det fra en kompis, men har mine tvil. Pøh....Battle for Middle Earth blir utviklet av EA det....Ned med EA! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Sorry at jeg skuffer deg, men den traileren er fake Det er aldri planlagt en "the Hobit"-film Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Peter Jackson skal først lage king kong, så tar han en pause..., Hobbiten kommer i 2006 eller no sånt, de har laget traileren, har den på pcen her... Sorry at jeg skuffer deg, men den traileren er fake Det er aldri planlagt en "the Hobit"-film Ganske logisk det da. Så temmelig amatørmessig ut i forhold til de scenene vi har sett i LOTR... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 @Skrytt: Det ville nok være FOR vanskelig å lage en silmarillion film, og Tolkien Enterprise (eller de andre som eier rettighetene) ville aldri latt dem få lov til det! @Skryttt (igjen): EA er et utrolig bra Dev team! Med sjefer fra Westwood ble det enda bedre! go EA! Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Prøvde demoen på det spillet, virka temmelig dårlig synes nå jeg. men er vel også i tvil om den typen spill er "min" sjanger... jaja. god jul: Endret 13. desember 2003 av ParaNode Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 @Skrytt: Det ville nok være FOR vanskelig å lage en silmarillion film, og Tolkien Enterprise (eller de andre som eier rettighetene) ville aldri latt dem få lov til det!@Skryttt (igjen): EA er et utrolig bra Dev team! Med sjefer fra Westwood ble det enda bedre! go EA! Jepp. Silmarillion vil nok aldri (heldigvis) bli film. For omfattende! EA er da virkelig ikke gode til å utvikle spill. De produserer og produserer. Samlebåndet går døgnet rundt. Men kvaliteten uteblir. Se bare på Generals i forhold til de andre C&C-spilla. Hvor ble det av historien og filmene? Greit nok at det er kult i multiplayer, men en kraftig singleplayer-del er nødvendig i dag også. Nei, Westwood-folka har alt for lite spillerom under EAs ledelse. RA Nevn et skikkelig bra spill som har blitt utviklet av EA de siste årene da... Og navnet er Skyttt btw Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 det er jo ikke war of the ring som kopierer fra wc3, men wc3 som kopierer fra ringenes herre (boka) Tolkien skapte på en måte den sjangeren, vettu menne, den der hobbit traileren er jo sykt falsk; 1. de fleste scenene er fra fellowship of the ring, 2. Smaug er ALTFOR, altfor liten 3. Smaug angrep aldri the shire (man ser hobbiter driver å kaster vann på bål) men de kommer nok til å lage en hobbiten, siden i atter en konge albumet så sier howard shore at han gleder seg til å lage musikken til den filmen, kan ikke avsløre seg bedre enn det silmarillion kunne blitt en bra film, om de lagde f.eks. 3 filmer som fokuserte på silmarillene, turin, og beren and luthien... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 @Skrytt: Det ville nok være FOR vanskelig å lage en silmarillion film, og Tolkien Enterprise (eller de andre som eier rettighetene) ville aldri latt dem få lov til det!@Skryttt (igjen): EA er et utrolig bra Dev team! Med sjefer fra Westwood ble det enda bedre! go EA! Jepp. Silmarillion vil nok aldri (heldigvis) bli film. For omfattende! EA er da virkelig ikke gode til å utvikle spill. De produserer og produserer. Samlebåndet går døgnet rundt. Men kvaliteten uteblir. Se bare på Generals i forhold til de andre C&C-spilla. Hvor ble det av historien og filmene? Greit nok at det er kult i multiplayer, men en kraftig singleplayer-del er nødvendig i dag også. Nei, Westwood-folka har alt for lite spillerom under EAs ledelse. RA Nevn et skikkelig bra spill som har blitt utviklet av EA de siste årene da... Og navnet er Skyttt btw Medal of Honor Allied Assault Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Medal of Honor Allied Assault MOH er ikke laget av EA. Det er laget av 2015. EA er bare distrubitøren. Og da 2015 ble splittet gikk noen over og laget Infinity Ward som da laget Call of Duty... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå