missi Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Nå har jeg tenkt noen dager og dette blir bare dummere og dummere. Utfordrer TU til å skrive en lang og dyp artikkel om potensiale i batterier. Videre noe om forventet utviklingstakt. Så må TU dra tilbake til denne fjotten av en svenske og stille noen kritiske spørsmål. Som takk lover jeg å bli abonnent. 4 Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Ser for meg at det blir fin bakgrunnslyd i 110 km/t (eller høyere) på motorveier. Både for de i bilen og omgivelsene! For ikke å snakke om slitasje. Tenk deg å ligge på veien i maks tillatt hastighet og strømavtageren treffer noen avrevne biter fra en havarert strømavtager som ligger nede i sporet............ 4 Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hvor mye energi skal brukes for å holde dette isfritt så det kan brukes på vinteren når bilene har kortere rekkevidde? Kunne sikkert ladet mange STORE batterier med den energien. Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 1800-tallet ringte og vil ha tilbake pantografen sin. Og 800 volt nedi veibanen liker vel regn antar jeg. Blir ekstra spennende (hehe) å krysse gata for gående da? https://www.youtube.com/watch?v=Ub1YsSAnsX8 Bør være minimalt med gående på disse hovedveiene Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Hva med trafikksikkerhet for 2-hjulere? Trikkeskinner i byene er ille nok, og på landeveien er jo hastigheten normalt en del høyere. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 "Trafikken er stengt på grunn av signalfeil. Lastebil har hektet skinnen og revet opp 50 meter skinne. Vi regner med å åpne veien igjen innen uken er omme. Beklager de ulemper dette medfører for våre trafikanter…"Hvis du tror SIGNALlfeil er relevant her, bør du forsøke igjen... I tillegg er det nok ikke verre, i slike tilfeller, enn å heve skinnen under bilen de aktuelle 50 meterne. Whoosh! Eller var du kanskje rett og slett ikke morsom, men fremstod heller som en av de mange i kommentarfelt som er negative til alt, med tildels svært dårlige argumenter - en slik det går tretten av på dusinet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå