JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Naah, sitter her på jobben, alt er stille og ikke noe å gjøre. Så jeg bare lurer på om det er noen andre av dere, som føler akkurat det samme nå.. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Naah, sitter her på jobben, alt er stille og ikke noe å gjøre.Så jeg bare lurer på om det er noen andre av dere, som føler akkurat det samme nå.. Kjenner meg igjenn Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Naah, sitter her på jobben, alt er stille og ikke noe å gjøre.Så jeg bare lurer på om det er noen andre av dere, som føler akkurat det samme nå.. Ja, sitter på jobben og kjeder meg. Nå tror jeg tar meg en liten matbit, magen min lager skikkelig rumle lyder. Jaja, "bare" 5 timer igjen av arbeidsdagen Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 nesten 4 og en halv nå.. blir vel noe mat snart her også.. føler jeg ble litt sulten når du nevnte mat Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 nå har jeg sotti her på nette i 4 timer. Har ikke en dritt å gjøre her Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Må si jeg kjeder meg endel på jobben nå, bare sånn sløve jobber. Går bare å venter på å dra til Gran Canaria i morgen tidlig... Heldigvis så slutter jeg jobben klokka 2 i dag, men allikevel virker det lenge til Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Jau, når du venter på noe. går det så ufattelig sakte.. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Nå har jeg vært på jobb i snart 7 timer. Og ikke gjort en dritt.. jo da. det har jeg. Jeg har snart røyka en hel 20pak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva jobber du som da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Bah.. Sitter på jobb nuh jeg og.. :/ Kjeeedelich! Får konstant meldinger/telefoner fra venner osv da.. Alt fra små"chat" til planlegging av helga.. Gleder meg til helga Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Service Teknikker Jobber med data og Kopimaskiner Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Jobber å jobber.. er utplassering.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 blærgh, vært stressende på jobb i dag. Hvorfor sjekker ikke eletrikere om kablingen deres er bra nok? Forbanna nettverkspunkt som leverer for svakt signal! ARGH! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Kjeder meg ikke jeg nå men... Bare en uke igjen på skolen.. Hallejula Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er hjemme og kjeder meg. som vanlig. :/ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er hjemme og kjeder meg. som vanlig. :/ Hey! Da skal jeg komme hjem til deg så skal vi se på en film på Prosjektoren din! Nå som du har sagt så mye om den på forumet så SKAL jeg prøve den ut! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har dere tid til å kjede dere når dere jobber Det har sjelden jeg tid til. Jeg gobber bare i ferier da, er med min far på jobb, han driver et bitte litte snekker firma. Jeg blir slava rundt konstant, lite med pauser. Når det først er noen større pauser på mer en 5 minn så blir de trekt fra lønna. Får bare 100k timen også, er vel kanskje normal lønn da, men jeg må slite for penga, høres ikke ut som dere sliter for penga dere tjener på jobben. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 100k 100 000 ? hehe, mener 100kr vel når du ikke har noe å gjøre, blir det kjiipt. har du mye å gjøre går tia fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå