Leif Olsson Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Naturens kunst Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Flott bilde, synes det ble riktig dekorativt. Kunne hengt på veggen dette. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Flott bilde, synes det ble riktig dekorativt. Kunne hengt på veggen dette. Hei lady Henge det på veggen? Då blir det snart vatten kunst Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Flott bilde, synes det ble riktig dekorativt. Kunne hengt på veggen dette. Hei lady Henge det på veggen? Då blir det snart vatten kunst Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Hva slags kamera er det du har hvor bildene løser seg opp til vann? Bildet ditt virker leskende på meg, ikke minst fordi jeg innbiller meg at under den gyllenfargede isen til venstre har du skjult ei flaske whiskey. Fine lyssjatteringer i fla. . . unnskyld, isen. Tar jeg ikke feil er dagen din reddet. Ironisk hilsen, Oddvar. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 Flott bilde, synes det ble riktig dekorativt. Kunne hengt på veggen dette. Hei lady Henge det på veggen? Då blir det snart vatten kunst Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Hva slags kamera er det du har hvor bildene løser seg opp til vann? Bildet ditt virker leskende på meg, ikke minst fordi jeg innbiller meg at under den gyllenfargede isen til venstre har du skjult ei flaske whiskey. Fine lyssjatteringer i fla. . . unnskyld, isen. Tar jeg ikke feil er dagen din reddet. Ironisk hilsen, Oddvar. Ja Oddvar, så riktig, bak den gyllenfargede isen er det skjult en flaske whiskey En kald dag blev redded då og jeg fikk gå hjem Kamera? Takk før din hyggelige kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg