Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kjøpt ny skjerm og musa fungerer ikke på høyre side av skjermen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gå på innstillingene på selve skjermen og endre på bildeposisjonen. (Eller var det bare på CRT-skjermer tro?)

Eventuelt kan det hende du kan gjøre det via settingspanelet til grafikkortet. Høyreklikk på desktopen så skal du ha et valg om å åpne enten nvidia control panel, catalyst control center eller intel et eller annet.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

AOC m-fl har noen wide skjermer som kan oppføre seg som to (input fra to PCer eller kilder) vise to skjermbilder i samme bilde.

Har du koplet til skjermen med flere kabler til flere kilder PC , PC2 , konsoll etc.

Sjekk bruksanvisningen til skjermen . Eller fortell oss type og modell og hvordan den er tilkoplet ene PCen og eventuelt andre kilder.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Den som likner på scart -Er det en slik (d~sub) ?

Prøv å bare ha HDMI kabel eller bare d-sub.

Ja det er en slik som på bildet. Jeg skal prøve. Jeg tok ut HDMI kabelen og da virker det som det skal. Musa virker over hele skjermen. Hvilken funksjon har egentlig HDMI kabelen? Det må jo være en grunn til at den er med. 

Endret av jae-ols
Lenke til kommentar

Bruk HDMI kabalen - der er overføringen hel digital og bildet blir mye bedre enn analog vga.

Det er som jeg skrev i #13

Skjermen har muligheter til å vise to signalkilder på split screen. Når du bruker to kabler blir det oppfattet som to kilder av skjermen (selv om du har satt begge kablene mot PCen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...