Dukien Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Legen er pliktig til å gi deg råd for hvordan adekvate nivået av vitamin D kan nås. Ofte er dette enten tilskudd, kostintervensjon med fokus på vitamin D rike matvarer eller begge deler. Lenke til kommentar
eureka85 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 det er forsåvidt bare å sole seg litt, solarium f.eks., siden du mangler litt d-vitamin vil je anta at du er litt for lite ute om sommeren så du får itte bygd opp lageret ditt til vinteren, høsten Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Må nok til med tilskudd selv om du er mye ute om sommeren. Ta d-vitamin-tilskudd i alle månedene som inneholder bokstaven R. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Hehe, jeg hadde også D-vitamin mangel, da fikk jeg 40 µg tabeletter i en stund pluss at jeg fikk beskjed om å ta tran hver dag. Legen hadde ikke sett lavere verdier Jeg kom meg opp på godkjente nivåer, men jeg merket ingen forkjell på trøtthet osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå