8DX8QO0Y Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg lastet ned qbundle fra burst hjemmesiden, men etter et par dager med oppdatering av blockchain så prøver jeg å plotte HDD men får beskjed om at jeg ikke har nok ledig minne og må velge å bruke mindre minne, men min asus vivomini pc har bare 2GB RAM og det går ikke an å bruke desimaler, og når jeg velger å bruke 1GB RAM så får jeg fortsatt samme melding. Da går det ikke an å mine Burst med den da eller? Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 20. november 2018 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Jeg lastet ned qbundle fra burst hjemmesiden, men etter et par dager med oppdatering av blockchain så prøver jeg å plotte HDD men får beskjed om at jeg ikke har nok ledig minne og må velge å bruke mindre minne, men min asus vivomini pc har bare 2GB RAM og det går ikke an å bruke desimaler, og når jeg velger å bruke 1GB RAM så får jeg fortsatt samme melding. Da går det ikke an å mine Burst med den da eller? Du kan bare bruke 1 tråd på din CPU til 1 gb, den prøver nok og kjører flere tråder på 1gb per stk? En stund siden jeg surra med burstcoin men syntes og huske det var slik? Edit: Oida detta var litt av en nekro jeg klarte. Endret 20. november 2018 av DirekteDemokrati Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå