rubwan Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Hei, I forbindelse med masteroppgave er jeg på leting etter små/mellomstore butikkjeder som operer i minst 2 av de Skandinaviske landene. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Kanskje du burde fortelle hvordan du definerer små/mellomstore butikkjeder i masteroppgaven din? 1 Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Kanskje du burde fortelle hvordan du definerer små/mellomstore butikkjeder i masteroppgaven din? Det er egentlig ikke så viktig hva jeg definerer som små/mellomstore butikkjeder. Bare kom med forslag på butikker du vet som operer i flere av de Skandinaviske landene. Gjerne så små som mulig. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Ikea eller elkjøp? Det er ganske få smp butikkjeder som samtidig er store nok til å ha butikkar i fleire land. 1 Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Ikea eller elkjøp? Det er ganske få smp butikkjeder som samtidig er store nok til å ha butikkar i fleire land. Det er nettopp derfor jeg søker hjelp for å finne dem. Ikea og Elkjøp blir nok litt for stort. Takk for svar! Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Kan Teknikmagasinet være aktuell? Er ikke så stor kjede, og har butikker både i Norge og Sverige og Finland. Ellers kan du vel se gjennom butikkoversiktene til samtlige kjøpesentre og se om det er butikkjeder der av interesse. De aller fleste har nettsider og kan enkelt sjekke hvilket land de har butikker i. Lenke til kommentar
Rydin Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Kjell & Company Biltema Dustin Home Jysk Jula Rusta Bauhaus Komplett Clas Ohlson Lenke til kommentar
rubwan Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Takk for gode forslag begge to. Skal høre litt med de nevnte. Gjerne kom med flere forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå