007hala Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 I går kveld tok min Macbook Pro 13-inch kvelden for godt. Den har levert med god og stødig tjeneste og har vært dødsfornøyd hele veien. Men nå innser jeg at jeg må kjøpe ny. Macbook Pro er det jeg vil ha, men er student så har ikke all verdens av råd. Eneste jeg vet er at jeg har lyst på retina display og at den må være Pro. I verste tilfellet må jeg gå til innkjøp av en ny en fra apple, men tenkte å høre om noen hadde noen tips for å kanskje gjøre en bedre deal først? På forhånd takk! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) DNB har et par ganger i året 20% rabatt på kjøp hos Power. Dette gjelder alt, også Apple-produkter. Nå hadde de nylig en slik kampanje, så det er nok en stund til, så spørs jo om du kan vente så lenge... Edit: Det er DNB som gir rabatten, dersom man bruker et DNB kredittkort. Endret 22. februar 2018 av NoTrace Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 DNB har et par ganger i året 20% rabatt på kjøp hos Power. Dette gjelder alt, også Apple-produkter. Nå hadde de nylig en slik kampanje, så det er nok en stund til, så spørs jo om du kan vente så lenge... Edit: Det er DNB som gir rabatten, dersom man bruker et DNB kredittkort. Second this. Det finnes ingen muligheter til å kjøpe så billig som når DNB har 20%-rabatt på Power. Lenke til kommentar
007hala Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Takk for svar! Hva tenker dere om å kjøpe av noen andre på finn.no? Endret 22. februar 2018 av 007hala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Takk for svar! Hva tenker dere om å kjøpe av noen andre på finn.no?Mac-er holder seg veldig godt i pris. Med andre ord, om du spør meg, så er det ikke verdt det å kjøpe brukt. Ålreite mac-er på finn.no vil du ikke finne særlig mye billigere enn å handle en ny en med 20% rabatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå