MultiGamerClub Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Tenker jeg hoppe over til vannkjøling til min AMD Ryzen 1700 3.6 GHz, ser NXZT sine er gode, men lurer på andres erfaringer med kjølinger, evt hvilken som kunne vært bedre og gå for. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Hvilket kabinett har du? Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Er ganske så fornøyd med mitt h100i gtx. Sett noen som sier den bråker, men har ikke opplevd det som noe problem. Tror den ligger midt på treet på kjøler. Tror Tomshardware hadde en test av 120mm Scout 2 Ghost White? Tenker du å montere i front eller i topp? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 24. april 2018 Forfatter Del Skrevet 24. april 2018 Hvilket kabinett har du? Helt glemt denne tråden, har ikke fått varsel på det på forumet. Men sto i sign. "CoolerMaster Scout 2 Ghost White" Er ganske så fornøyd med mitt h100i gtx. Sett noen som sier den bråker, men har ikke opplevd det som noe problem. Tror den ligger midt på treet på kjøler. Tror Tomshardware hadde en test av 120mm Scout 2 Ghost White? Tenker du å montere i front eller i topp? Tenkte og montere på toppen av casen/kabinettet for og dra luft / varm luft opp. Kan montere front for og få kald-luft inn i pcen om det er bedre som igjen gjør det blir mindre faner i pcen. Litt usikker på hva som er best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå