rofl2 Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg forøker nå å logge inn på FINN.NO etter lang tids fravær. Men det er umulig. Jeg brukte det passord jeg har notert i min bok, men det gikk ikke. Så prøvde jeg å endre passord, men når jeg forøker å logge inn legger systemet automatisk til mitt gamle passord. Jeg endrer til det nyeste, men det blir heller ikke godtatt. Det ser altså ut som en Catch-22, Jeg må logge inn for å endre passord men jeg har ikke et gyldig passord for innlogging og jeg finner ikke ut at det hjelper å klikke på GLEMT PASSORd heller Hva i allverden er de for problem jeg har? Jeg synes jeg har opplevet mange slike problemer i det siste, så jeg beegynner å bå ganske lei. Jeg får ikke utført det jeg viil, men kjemper fortvilet for å komme rundt problemet. OK. jeg benytter Windows XP, men jeg ha prøve med Windows 7 også, uten at det ble noe bedre. Vil dog prøve 7'ern ennå engang.. Lenke til kommentar
fjs Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Det første du kan gjøre er å lese her: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/sections/39454-Innlogging-og-passord Hvis du ikke finner noe som kan funke, ta kontakt med Finn sin kundeservice. Jeg regner med at de kan hjelpe deg bedre enn random folk på et forum Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Det første du kan gjøre er å lese her: https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/sections/39454-Innlogging-og-passord Hvis du ikke finner noe som kan funke, ta kontakt med Finn sin kundeservice. Jeg regner med at de kan hjelpe deg bedre enn random folk på et forum Jeg har forsøkt alt mulig men kommer ingen vei! Det gamle passordet blir ikke godtatt, men jeg har jo ikke vært inne og rotet med det? Altså.plutselig så funker ikke passordet. Så jeg forsøker å opprette et nytt, men det funker ikke, det gamle blir stående. Og det er kanskje ikke så rart, jeg er vel ikke innlogget! og når jeg ikke er innlogget så kan ingenting skje. Jeg har nå forsøkt å sende en mail tl supporten så jeg håper de har noe fornuftig å si om dette. Foreløpig har jeg bare fått autosvar om at beskjeden er mottatt. Å lese den lange harangen hjelper ikke med ureglementerte problemer. Dn teksten handler om alt som har med fullstendig normal oppføresel fra alle systemers side, At jeg skulle ha nøyakig samme problem med to forskjellige maskiner med ulike operativsystem forekommer meg ikke normalt. Endret 22. februar 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Får du beskjed om at brukeren allerede finnes om du prøver å opprette ny bruker? De byttet vel innloggingssystem for noen år siden, men husker ikke om eksisterende kontoer ble overført uten at man bekreftet dette på noe vis. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Får du beskjed om at brukeren allerede finnes om du prøver å opprette ny bruker? De byttet vel innloggingssystem for noen år siden, men husker ikke om eksisterende kontoer ble overført uten at man bekreftet dette på noe vis. Det går i surr her, men jeg får ikke opprettet ny bruker. Skal prøve en gang til..Får melding ."Denne linken er ugyldig eller utgått. Vennligst be om å endre ditt passord på nytt." Og sånn går det rundt og rundt. Er det bare jeg som har et sånt problem? Jeg begynner å lure. Og blir hganske fortvilet, jeg har ting jeg skulle ha utrettet, men surrer når rundt i den samme dansen hele tiden! Jeg hsr kanskje en annen pc som er brukbar her, skal ta og fyre opp den... Fortsetter problemet går jeg ut og kjøper en ny pc! Kommer jo ikke inn på Finn for å se etter en brukt... Endret 22. februar 2018 av rofl2 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Det går i surr her, men jeg får ikke opprettet ny bruker. Skal prøve en gang til..Får melding ."Denne linken er ugyldig eller utgått. Vennligst be om å endre ditt passord på nytt." Denne linken du refererer til, er det en link du har fått i en e-post? Da går den ut på tid etter en stund. Hvis svaret er ja, prøv følgende. www.finn.no -> Min Finn -> Logg inn -> Glemt passord -> fyll inn e-postadresse kontoen er knyttet til. Får du opp feilmelding da? I så fall er det kanskje feil e-postadresse du fyller inn. Hvis det ikke kan være noen annen e-postadresse så kan det være at kontoen din ble slettet (eller ikke ble overført) slik Kakeshoma nevner. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Prøve en ny nettleser, chrome eller firefox som du ikke har konfigurert/endret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå