AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Min far fortalte i går at da jeg var liten rundt 10 år så ble min mor sint på meg. Min far holdt henne igjen så jeg fikk rømt huset. Hun gikk løs på han. Min snille pappa som er på sine siste dager. Men, jeg klarer ikke å huske dette? Anonymous poster hash: 674b1...f39 Lenke til kommentar
FrustrertStudent Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Det er helt vanlig å glemme ting fra barndommen. Kanskje spesielt situasjoner som dette hvis det for deg der og da virket skummelt o.l. Hjernen fortrenger det, rett og slett. Jeg har også opplevd det å få høre noe som jeg har fortrengt av andre, ting jeg nesten ikke kan tro er sant fordi jeg ikke kan huske det. Jeg beklager situasjonen til faren din, jeg håper det går rolig for seg. Gode tanker til deg! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Takk. Skulle så ønske at han overlevde min mor. Opplevd altfor mye vondt. Anonymous poster hash: 674b1...f39 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå