AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Og hans kamerat og kollega mente jeg var sjalu. Han jobber på ett utested. Får jo aldri lyst til å ringe igjen... Anonymous poster hash: fa95d...73d Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Who cares. Hvis typen er OK med at du ringer ham på jobb, så er det vel bare å gi beng i hva kompisen mener? 7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg er en person som skal ta hensyn til alt. Slitsomt... Anonymous poster hash: fa95d...73d Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hadde du en grunn til å ringe han på jobb? Om det var "bare for å snakke litt" så blir det fort irriterende, både for de han jobber med, og for han som er på jobb. Du forstyrrer arbeidsflyten. 4 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Godt poeng. Man ringer ikke folk mens de er på jobb bare for å prate, men er det viktig så er det selvsagt en annen sak. 5 Lenke til kommentar
anikit Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Mange jeg jobber med ringer typen mange ganger om dagen. Men jeg ringte typen en gang og da reagerte kollegaen. Vi hadde avtale om at jeg skulle ringe da min far er for døden. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Da er det i alle fall bare å gi beng i hva kollegaen tenker. Ser ikke helt hvorfor hans oppfatning skulle ha noen betydning. 1 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg synes det er uprofesjonelt å ta privattelefoner i arbeidstiden, -med mindre- det er noe veldig viktig, som det du skriver der da. Men da må man gi beskjed til de andre ansatte. Trodde dette var sunn fornuft. Hvis mange jeg jobbet med hadde tatt privattelefoner i arbeidstida, ville jeg blitt gal. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. mars 2018 Del Skrevet 3. mars 2018 Det er en uting å stadig ta private telefonsamtaler i arbeidstiden. Det er tross alt noen som betaler for tiden til han som er på jobb, da regner jeg med at arbeidsgiver også vil at den ansatte bruker tiden til de arbeid og ikke prate med venner. Men i ditt konkrete tilfelle vil jeg ikke akkurat karakterisere deg som sjalu fordi du har ringt én gang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 4. mars 2018 Del Skrevet 4. mars 2018 Forstår det kan være litt irriterende for kollegaen om det er travelt på jobb, og han må snakke med deg. Men det spørs jo litt om du faktisk hadde noe å si som haster, eller bare ringte for å snakke. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2018 Hadde avtale om å ringe da min far var innlagt og usikkert om han overlevde. Anonymous poster hash: fa95d...73d 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå