Gevency Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hei Har klart å miste lokket til linsa på videokameraet, merke Sony. Noen som har noen ideer hvor man selger slike deler? Gevency Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva med en fotobutikk? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Vet ikke om du kan få kjøpt nytt lokk, men du kan gjøre som meg. Dette er et triks som vi "speilreflekskameraeiere" har brukt i mange år.. Kjøp et skylight- eller et UV- filter og skru det på, så har du gjennomsiktig "linselokk". Da slipper du stresset med å ta vare på det vanlige lokket, samtidig som du slipper å ha det dinglende foran på kameraet når det ikke er i bruk. Det kan tenkes du må lete litt før du finner en butikk som har et filter som passer, men jeg fant i hvertfall filter til mitt JVC GRD50 etter å ha besøkt to butikker her i Hamar. Endret 12. desember 2003 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå