mariusnp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Fikk en flunkende ny Dell 8300 i går gjennom jobben og i dag når jeg slår på står det "warning, system battery voltage is low" Hva er grunnen til dette og hva skal jeg gjøre? Endret 12. desember 2003 av mariusnp Lenke til kommentar
dominus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 det er vel C-mos batteriet det da.. typisk et 3Volt CR2032 batteri som sitter på hovedkortet..oppgaven er å holde på biosinnstillingene slik at du slipper å gjøre det hver gang du slår på maskina.. bytt det..no big deal.. Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ok det var d jeg tenkte.. jævlig godt gjort av dell da.. maskina er 1 dag gammel.. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 batteriet har sikkert stått på kortet en tid..og tappet seg.. har opplevd det flere ganger..på klokker Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Er ikke dette batteriet oppladbart? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nei, batteriet er ikke oppladbart. Ser ut som en god forklaring her: http://forums.us.dell.com/supportforums/bo...essage.id=22626 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå