Anonym20011 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hei, har merket nå i den siste tiden at hendene mine har veldig ofte mange sånne småe røde prikker osv, av og til er det litt mørkere prikker. Dette er for det meste i håndoverflaten. I det siste har jeg og merket at det er mer rødhet i hendene (også i håndoverflaten) noen ideer hva dette kan være? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Hadde det jeg også for en tid tilbake, legen trodde det var skabb.. Selv om han ikke fant noen ganger mellom prikkene, eller kunne bekrefte om det var det.. Fremdeles usikker på hva det var, da jeg fikk behandling for både hudsykdom i form av en slags infeksjonsdempende salve og krem for skabb.. Kostet flesk, over 1000,- kroner for salver jeg er usikker på om fungerte.. Etter infeksjonsdempende salven ble brukt opp tok det likevell nesten en uke før utslettet var borte... Jeg tror ikke det var skabb, men behandlet meg for det alikevell, siden det så smittsomt om det kommer i hus med samboer og unge.. (Tror ikke det var skabb, siden utslette var utelukkende på hendene) Må legge til at at det var en kløende utslett i håndflaten etterhvert Slik så det ut for meg før det hadde blitt rødt.. Endret 21. februar 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Kan det være elveblest kanskje? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Kan det være elveblest kanskje? Det er noe jeg selv tror jeg hadde.. Har vært plaget med det som regel hver vår, men aldri på håndflaten (Fikk det i fjor sommer).. Men ja, kan også være en årsak for TS, selv om det er litt merkelig årstid å få det på.. Som regel noe allergier som utløser det.. Endret 21. februar 2018 av Krozmar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå