Leif Olsson Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Skarv på tørking Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Kan ikke se at det renner vann fra den. Står den virkelig der for å tørke seg - eller? Igjen - et fint bilde av av en av dine nærmeste venner. Er skarven oppmerksom på deg, der den står? Det virker som om du vasser i fugler der ute Navnet på øya er tydligvis vel begrunnet. Ha en vakker dag - du og alle vennene dine. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Flott positur. Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Skarv på tørking Se bildet Hei man Skarven er tørr av sola nær jeg kommer? og den er oppmerksom på meg og snur hodet til og fra. Ja mange fugler på øya og flere blir det nær våren kommer. Ær nå mange ærfugler i havna og i lag med dem, en gammel hane praktærfugel. Takk før kommentar og ha du å en vakker dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Flott positur. Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort? Hei Nei er ikke en stein, er noe, navn? der båter fortøjde i gamle tider. Vansklig at klone vekk så mye, så hva d sagt Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Flott positur. Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort? Hei Nei er ikke en stein, er noe, navn? der båter fortøjde i gamle tider. Vansklig at klone vekk så mye, så hva d sagt Ha en fin dag Mvh Leif Hei, jeg spekulerte også på hva denne skyggen kunne være og kjørte bildet i 100 % oppløsning. Fant ikke ut av det før jeg plutselig husket et fortøyningsfeste fra et tidligere bilde av skarven - og da var jo saken løst. Kloning, eller ei av dette, er jeg jammen meg ikke sikker på. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Flott positur. Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort? Hei Nei er ikke en stein, er noe, navn? der båter fortøjde i gamle tider. Vansklig at klone vekk så mye, så hva d sagt Ha en fin dag Mvh Leif Hei, jeg spekulerte også på hva denne skyggenkunne være og kjørte bildet i 100 % oppløsning. Fant ikke ut av det før jeg plutselig husket et fortøyningsfeste fra et tidligere bilde av skarven - og da var jo saken løst. Kloning, eller ei av dette, er jeg jammen meg ikke sikker på. Mvh.Oddvar Så riktig Oddvar, er gammelt fortøyningsfeste Jeg synes den kav være med, men kan sikkert å være uten Ha en fortsatt strålende dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Stilig modell og et flott bilde ! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Stilig modell og et flott bilde ! Takk takk Torhild, og ønsker en god helg Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg