Gå til innhold

Skarv på tørking

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke se at det renner vann fra den.

Står den virkelig der for å tørke seg - eller?

Igjen - et fint bilde av av en av dine nærmeste venner.

Er skarven oppmerksom på deg, der den står?

Det virker som om du vasser i fugler der ute

Navnet på øya er tydligvis vel begrunnet.

Ha en vakker dag - du og alle vennene dine.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Skarv på tørking

dsc-1913.127x84.jpg

Se bildet

Hei man

Skarven er tørr av sola nær jeg kommer? og den er oppmerksom på meg og snur hodet til og fra. Ja mange fugler på øya og flere blir det nær våren kommer. Ær nå mange ærfugler i havna og i lag med dem, en gammel hane praktærfugel.  :) Takk før kommentar og ha du å en vakker dag  :) 

Mvh Leif  :cool: 

Lenke til kommentar

Flott positur. :)

Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort?

Hei

Nei er ikke en stein, er noe, navn? der båter fortøjde i gamle tider. Vansklig at klone vekk så mye, så hva d sagt  :thumbs: Ha en fin dag  :thumbup: 

Lenke til kommentar

Denne skyggen i bakgrunnen, er det en stein? Det er også noe ullent og "mystisk" under denne skyggen/utspringet. Er det noe du har forsøkt å klone bort?

Hei

Nei er ikke en stein, er noe, navn? der båter fortøjde i gamle tider. Vansklig at klone vekk så mye, så hva d sagt  :thumbs: Ha en fin dag  :thumbup: 

Hei, jeg spekulerte også på hva denne skyggen

kunne være og kjørte bildet i 100 % oppløsning. Fant ikke ut av det før jeg plutselig husket et fortøyningsfeste fra et tidligere bilde av skarven - og da var jo saken løst.

Kloning, eller ei av dette, er jeg jammen meg ikke sikker på.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Hei

Hei, jeg spekulerte også på hva denne skyggen

kunne være og kjørte bildet i 100 % oppløsning. Fant ikke ut av det før jeg plutselig husket et fortøyningsfeste fra et tidligere bilde av skarven - og da var jo saken løst.

Kloning, eller ei av dette, er jeg jammen meg ikke sikker på.

Mvh.Oddvar

Så riktig Oddvar, er gammelt fortøyningsfeste  :thumbup:  Jeg synes den kav være med, men kan sikkert å være uten  :) Ha en fortsatt strålende dag  :) 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...