Kontorstol Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Hei. Etter å ha klart meg fint med billige smartelefoner (<2000kr) i årevis ønsker jeg nå noe som er hakket raskere i bruk. Jeg tenkte derfor å se om jeg får noe bra til maks 3000kr. Det største kravet er at den er rask i bruk, selv med mange apper åpne i gangen. I tillegg ønsker jeg en stor og god skjerm, og til slutt gjerne et brukbart kamera. Er det noe som står frem som åpenbare valg i denne prisklassen? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Dette må så langt jeg kan se være det beste kjøpet for under 3000. https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SONXPXZSBK/sony-xperia-xzs-smarttelefon-sort Lenke til kommentar
kimare Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Dette må så langt jeg kan se være det beste kjøpet for under 3000. https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/SONXPXZSBK/sony-xperia-xzs-smarttelefon-sort Den eller Moto Z http://cdon.no/elektronikk/motorola-moto-z-32gb-hvit-fine-gold-p38624676 Større batteri på Sony. Renere Android, amoled på Moto Skjermstørrelsen er forskjellig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Takk for forslagene. Har også sett litt på Xiaomi Mi A1, som der ut som et fantastisk godt kjøp. Noen innspill på denne vs de andre forslagene? Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Interessant den Xiaomien. Ellers har Moto Z og Sony XZs raskere chipset. Snapdragon 820 vs 625. Så er vel XZs den eneste som er vanntett med IP sertifisering. Jeg mistenker også kameraene til Moto Z og XZs og være hakket bedre. Endret 22. februar 2018 av edyrli Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Jeg glemte å skrive at jeg også ønsker fingeravtrykkleser. Jeg har også sett på HTC U11 Life, som ligger litt i overkant av 3000kr, men den mangler fingeravtrykkleser. Jeg må innrømme at Xiaomi Mi A1 frister mest hittil, og det ser ut til å gi usedvanlig mye for pengene. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Htc u11 life har vel fingeravtrykkleser? 5,2" Full HD-skjerm 1080p Vann- og støvbestandig, IP67-sertifisert 16 megapiksel kamera både foran og bak 32 GB lagring, plass for minnekort opptil 2 TB Qualcomm™ Snapdragon™ 630 med åtte kjerner Fingeravtrykkleser og HTC Edge Sense Android 8.0 med Android One 2600 mAh batterikapasitet Endret 22. februar 2018 av MobilNerd 2 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Takk for informasjonen, jeg må ha oversett det. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 (endret) Huawei.... Endret 22. februar 2018 av flageborg Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Huawei.... Det var et alt for lite spesifikt svar til å være av noe nytte. Men takk for forsøket. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Huawei honor 8 er en veldig bra mobil på ca 3000, ellers kan du ta en veldig billig Huawei honor 8 lite, som er helt identisk på utseende, men med en litt eldre prosessor og litt dårligere kamera. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Takk for alle som har bidratt. Jeg endte opp med å bestille Xiaomi Mi A1 pga. at den ser ut til å gi veldig mye for pengene. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Takk for forslagene. Har også sett litt på Xiaomi Mi A1, som der ut som et fantastisk godt kjøp. Noen innspill på denne vs de andre forslagene? Kanskje ikke så smart valg, men det er dine penger..... ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2018 Og igjen mangler du fullstendig evnen til å utdype eller forklare noe som helst? Du fremstår virkelig som en med kunnskap altså. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Nå har jeg hatt telefonen et par dager, og den har virkelig falt i smak. Den er lynrask og har god kvalitet på alle nivå. Dama fikk sjokk når jeg sa hva den kostet etter at hun hadde sett på den. Milevis bedre enn Huawei Honor 6 og 5X som mine to siste telefoner har vært. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå