ilpostino Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Av diverse årsaker vil jeg flytte over all e-post fra gmail til Outlook.com. Importering av kalender og kontaktliste går fint. Jeg får importert all e-post utenom det som er merket som "Ferdig" alt som ligger i undermapper blir importert helt fint. Noen tips til hvordan jeg skal få flyttet alt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Jeg fant ut av det. Løsningen ble å bytte over til det gamle brukergrensesnittet og flytte alt over til inboksen der.. da gikk importen helt fint. Lenke til kommentar
sitdown Skrevet 14. april 2018 Del Skrevet 14. april 2018 Av diverse årsaker vil jeg flytte over all e-post fra gmail til Outlook.com. Importering av kalender og kontaktliste går fint. Jeg får importert all e-post utenom det som er merket som "Ferdig" alt som ligger i undermapper blir importert helt fint. Noen tips til hvordan jeg skal få flyttet alt? Jeg fikk ikke importert kontakter til outlook. Får feilmeldingen: "Formatet på filen er ikke riktig. Kontroller at filen ble eksportert i Outlook CSV-format". jeg har prøvd å få importert kontakter fra gmail, yahoo og prøvde også fra intouch app som forhåpentligvis skulle bli løsningen for å synkronisere kontakter mellom programvare/tjenestene jeg bruker. Formatet jeg valgte var Outlook csv. Supports siste svar var å innstallere outlook 2016? og avinnstallere igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå