Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Breivika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Snapseed høres ut som noe helt annet. Nok om det. Det virker som du kan manipulere "stripete" deler av bildet og så kan resten stå uberørt. Effekten er jo artig, men forbedrer vel neppe bildet - vil jeg tro. Kjekt om du kunne legge ut originalen til sammenligning. Men dette har du jo, som du sier, gjort bare på gøy. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Snapseed høres ut som noe helt annet. Nok om det. Det virker som du kan manipulere "stripete" deler av bildet og så kan resten stå uberørt. Effekten er jo artig, men forbedrer vel neppe bildet - vil jeg tro. Kjekt om du kunne legge ut originalen til sammenligning. Men dette har du jo, som du sier, gjort bare på gøy. Mvh.Oddvar Hei Oddvar Snapseed er et redigeringsprogram for nettbrett og mobil. Av og til bruker seg det bare for å rette opp en horisont eller fjerne en sensorflekk. Men i dette tilfellet har jeg kjørt HDR simulering og lustert lys osv. Det er utrolig enkelt å bruke, og det behøver ikke se kunstig ut fordi om et bilde har vært innom Snapseed. Jeg har lagt ut den uredigerte versjonen, så får du se hva utgangspunktet mitt var. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg