accer Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Det jeg lurer på er at dem som jeg har som venner på ps4. Kan se mitt fulle navn. jeg trudde dem kun kunne se online navnet. Men dem kan se det fulle navnet mitt? Er det mulig å endre dette på noen måter. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Det er et godt spørsmål!! Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Select (Settings) > [Account Management] > [Privacy Settings]. Personal Info | Messaging Real Name in SearchChoose who can view your real name and profile picture in search results. Real Name in Friends ListChoose who can view your real name and profile picture in the Friends lists of your close Friends (those who have accepted your real-name requests). This will make it easier for others to find you. Real Name in GamesChoose who can view your real name and profile picture during games. Screenshots or video clips that your close Friends save might include your real name and profile picture. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå