Mr. Blue Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg fikk ett problem med windows i går, måtte reparere for att det skulle starte. Når jeg hadde gjort det var PPPoP tilkoblingen min vekke. Å når jeg skulle lage en ny en så kunne jeg ikke lage den. Felte var skribbla. Jeg har windows xp. er det noen måte jeg kan lage PPPoP tilkobling uten å beruke veiviseren? Vet noen hva som er feilen. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg fikk ett problem med windows i går, måtte reparere for att det skulle starte. Når jeg hadde gjort det var PPPoP tilkoblingen min vekke. Å når jeg skulle lage en ny en så kunne jeg ikke lage den. Felte var skribbla. Jeg har windows xp. er det noen måte jeg kan lage PPPoP tilkobling uten å beruke veiviseren? Vet noen hva som er feilen. Er det så at felet er grået ut? Kikk her: Link Lenke til kommentar
Mr. Blue Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ja felte er grået ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå