Smultring77 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 hvilken klient er best til windows? Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 qbittorrent eller deluge Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 hva legger du i 'best'? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 20. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg har brukt deluge på mac. Har nå en stasjoner med Windows jeg tenkte å bruke til torrents. Hvilken anbefaler dere da? Bør jeg tenke annen brannmur og Virusprogram enn medfølgende i Windows? Andre sikkertsprogrammer? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Bruker selv μTorrent som er helt grei. Når det gjelder antivirus er sunn fornuft og skepsis det beste. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Har foretrukket μTorrent selv i mange år, og de fleste private torrent trackere har godkjent den som en god klient å bruke. (Noen builds er bannet) Nå bruker jeg rutorrent i seedboxen som jeg betaler 5USD i mnd for, så kobler jeg meg til seedbox med en FTP klient. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Hvilke nettsider bruker dere til torrents da? Jeg kjenner jo bare til disse sidene man ikke skal bruke som piratebay og den slags. Er det noen sider man kan bli medlem? Evt som koster noen få kroner eller som man kommer inn via invite? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Bruker selv en private tracker. Må ha invite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Bruker Tixati. Den har en 64-bitters klient og en for 32-bit. https://www.tixati.com/ Bruker bukta for å hente det jeg trenger. Endret 21. februar 2018 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 (endret) Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ? Endret 21. februar 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Relevant news om utorrent: https://arstechnica.com/information-technology/2018/02/utorrent-bugs-let-websites-control-your-computer-and-steal-your-downloads/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ? Private trackere går nok bare på bekjentskaper... 1 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ? De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren. Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på. 1 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Også minner vi bare på at vi ikke deler ut invitasjoner eller på annen måte oppfordrer til piratkopiering her Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Bruker Deluge. Funker fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Også minner vi bare på at vi ikke deler ut invitasjoner eller på annen måte oppfordrer til piratkopiering her Bare fordi han spør om kniver, så planlegger han jo ikke å bli en morder av den grunn.... Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Riktig jeg spør og lærer om kniver men jeg planlegger ingen drap Men greit med en påminnelse Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 22. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2018 Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ? De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren. Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på. Skulle jo tatt en pils en dag ... blitt litt kjent. Du virker jo som en grepa kar! 2 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Tixati har jeg aldri hørt om, men den ser jo unektelig bra ut og enkel. Bare brukt bukta og tilsvarende selv ... Privat tracker ... noe man kan gjøre for å få invite, som i å spørre pent, eller er det bare for de som kjenner hverandre ? De som inviterer nye medlemmer har som regel et ansvar for den de inviterer, og det vil si at vedkommende går god for den de inviterer og vet/stoler på at reglene til trackeren blir fulgt. Invitasjonsgiver får straff om invitasjonstaker har mislighold brukeravtalen til privatrackeren. Har selv invites tilgjengelig, men gir de bare ut til folk jeg kjenner/stoler på. Skulle jo tatt en pils en dag ... blitt litt kjent. Du virker jo som en grepa kar! Hehe, ja, må si i ifra om du er i Trondheim. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Også minner vi bare på at vi ikke deler ut invitasjoner eller på annen måte oppfordrer til piratkopiering her Bare fordi han spør om kniver, så planlegger han jo ikke å bli en morder av den grunn.... Nettopp derfor det bare var en påminnelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå