AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Fyfaen så sliten jeg er over denne angsten for sykdommer konstant, vell nå har det landet på leukemi / blodkreft. Symptomene jeg har nå er vondt i kneskåla, rundtom det området der siden igår, vondt i armen som kom av at jeg måtte flytte en liten gjenstand igår. Det høyre kneet føles helt fucka ut rett ut. Er et press i det konstant, verker. Dette er helt jævlig, har hatt nok med alle denne jævla sykdomsangsten nå, har en ny sykdom hver uke der alle symptomer er 100% real. Sorry for språket men jeg er så forbanna Anonymous poster hash: 7a874...c91 Lenke til kommentar
Anonym20011 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Finner jo ikke noe annet en leukemia på google, søker på "Knee cap pain" = Leukemi! Blood cancer! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Får du noen slags hjelp med disse tvangstankene? Hadde det hatt noe for seg skulle jeg selvsagt sagt det opplagte - slutt å søk på og henge deg opp i sykdommer du ikke har, men du er helt sikkert fullstendig klar over at det du gjør er riv ruskende galt. Har du hatt det slik lenge? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå