Engee1 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Hei! Jeg og kompisen min vurderer å reise til et varmere strøk. Det står mellom Thailand, Mexico og Vietnam. Har lest litt rundt, og tempen på de vanligste sydenturene ligger på rundt 15-20 grader. Vil ha det varmere enn det. Hvilke av de tre nevnte bør vi velge? Er det ikke regntid eller noe sånt i Thailand i april? Kom gjerne med andre forslag til reiser hvor det er varmt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) April er fortsatt bra for Karibien og sørøst-asia. Flere steder i innlandet i sørøst kan det komme opp mot 40 grader så det er litt for sent for mange spennende rundreiser. Rundt middelhavet er det derimot fortsatt for tidlig og vanntemperaturen synes jeg er den største utfordringer. Man trenger fortsatt oppvarmet basseng om man ønsker bade. Endret 20. februar 2018 av robertaas Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 I både Thailand og Vietnam er April årets varmeste måned. Det kan fort bli 40 grader, og det er ikke noe å anbefale kombinert med høy luftfuktighet. Men dersom planen er å henge på stranda på dagen, og sitte i en bar på kvelden, så er det ikke så ille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå