Leif Olsson Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Er denne paktfulle ørnen et svar på min forespørsel - eller? Flott fugl dette, men det er vel ikke bare å knipse så kommer den flygende? Hvor lang avstand har du til ørna når du "skyter" dette bildet og sitter du gjemt? Som takk lover jeg deg økt rabatt på overnatting i sjøbua. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Er denne paktfulle ørnen et svar på min forespørsel - eller? Flott fugl dette, men det er vel ikke bare å knipse så kommer den flygende? Hvor lang avstand har du til ørna når du "skyter" dette bildet og sitter du gjemt? Som takk lover jeg deg økt rabatt på overnatting i sjøbua. Mvh Oddvar Hei Oddvar Ja, du ønsket en örn, så var heldig at denne kom flygende over meg. Avstand ? 200m ? Då gleder jeg meg til økt rabatt og tar fugler med meg ved anledning Skal nå ut på tur i finværet og takk før hyggelig kommentar. Ha en fin dag Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2018 Så flott !! Takk takk Torhild. Flott lys og flott uke, med nydeligt vær Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg