Fr3drik Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er AMD's nye 64bits cpu kommet på markede enda? Isåfall, noen som har noe info om hovedkort, os, og andre annliggende i forhold til AMD's 64 prosessorer? Vil gjerne ha litt info om dette, og om det er noen vits i å kjøpe seg en XP+ nå/eller spare til 64 bits Takker for all info, og ha en riktig god jul ! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Er AMD's nye 64bits cpu kommet på markede enda?Isåfall, noen som har noe info om hovedkort, os, og andre annliggende i forhold til AMD's 64 prosessorer? Vil gjerne ha litt info om dette, og om det er noen vits i å kjøpe seg en XP+ nå/eller spare til 64 bits Takker for all info, og ha en riktig god jul ! Er jo en liten stund siden de har kommet. AMD 64 / FX-51 og Opteron. Sjekk din lokale websjappe. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Athlon 64, Athlon 64 FX og AMD Opteron har vært på markedet i ganske mange måneder nå. Skal du ha et slikt system så anbefaler jeg å gå for en AMD Athlon 64 3200+ sammen med et EPoX 8HDA3+-hovedkort. (http://hardware.no/art.php?artikkelid=3643) som gir god ytelse og glimrende tilleggsfunksjoner som gigabit-LAN. Om det er hensiktsmessig er et spørsmål man kan stille seg. 64-bits-systemene _er_ langt bedre enn XP-systemene, men det koster også noe mer penger. Ved å kjøpe et 64-bits system nå så får man forsåvidt en "gratis" hardware-oppdatering den dagen du går over til 64-bits OS. Lenke til kommentar
Fr3drik Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Whooi! Det viste jeg ikke, *og jeg som trodde jeg var uptodate* Takk for bra svar, og annbefalinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå