jannicken Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Ladestasjoner skal være nede over hele landet Lenke til kommentar
5V115MSQ Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 For dårlig av Fortum, har skjedd mange ganger nå... Men vil samtidig oppfordre kunder til å skaffe seg ladebrikke, siden det er mye mindre problem med det, og det går også raskere å starte/stoppe lading. Riktignok litt ulempe å ha en "ekstra dings" men fordelene er mye større 3 Lenke til kommentar
Bengt Who Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Folk får laste ned appen eller skaffe seg brikke. Litt tullete at fortumappen ikke vil huske påloggingen, der er grønn kontakt bedre. 2 Lenke til kommentar
N8591NB4 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 For dårlig av Fortum, har skjedd mange ganger nå... Men vil samtidig oppfordre kunder til å skaffe seg ladebrikke, siden det er mye mindre problem med det, og det går også raskere å starte/stoppe lading. Riktignok litt ulempe å ha en "ekstra dings" men fordelene er mye større Jeg har ladebrikke, fungere bra. Lader likevel mest på Tesla SC. Der fungere det enda enklere. Plugg inn kontakten uten noe dilldall, alltid... 3 Lenke til kommentar
5V115MSQ Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 For dårlig av Fortum, har skjedd mange ganger nå... Men vil samtidig oppfordre kunder til å skaffe seg ladebrikke, siden det er mye mindre problem med det, og det går også raskere å starte/stoppe lading. Riktignok litt ulempe å ha en "ekstra dings" men fordelene er mye større Jeg har ladebrikke, fungere bra. Lader likevel mest på Tesla SC. Der fungere det enda enklere. Plugg inn kontakten uten noe dilldall, alltid... Det kommer jeg også til å begynne med når jeg får min model 3 Lenke til kommentar
jostorp Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 ...20 prosent av el-bilene lader via sms. Pussig formulering! Lenke til kommentar
Morten Skogly Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Situasjonen er den samme i dag som da artikkelen ble skrevet. To av de nærmeste hurtigladerne her i Trondheim synes å være permanent ute av drift. Jeg har null tillit til Fortums uttalelser. Forretningsmodellen deres synes å være å vinne statsstøtte, og så la stasjonene forfalle etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå