Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Herpes eller kvise? munn

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei. Har fått to kviser, en på hver side av underleppen. Små og ganske nære leppa (eller ja rett ved siden av/nesten oppå). Oppfører seg som en kvise (man kan klemme og det kommer sånn hvit orm ut), men vonde å ta nær - er dette kviser eller burde jeg bekymre meg for om jeg har fått herpes? Er i et fast forhold og har aldri kysset noen andre enn kjæresten min...

Anonymous poster hash: 9399f...c60
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Har fått to kviser, en på hver side av underleppen. Små og ganske nære leppa (eller ja rett ved siden av/nesten oppå). Oppfører seg som en kvise (man kan klemme og det kommer sånn hvit orm ut), men vonde å ta nær - er dette kviser eller burde jeg bekymre meg for om jeg har fått herpes? Er i et fast forhold og har aldri kysset noen andre enn kjæresten min...

Anonymous poster hash: 9399f...c60

Munnsår herpes hadde du sannsyneligvis fått ganske tidlig, typ som barn...

Noen er disponert for å få det, og noen får ikke sånne virus i det hele tatt.

Jeg fikk det som barn, altså munnsår.

Det kommer ikke kviseverk/gult/hvitt ut av munnsår.. Det er bare en blemme nesten typ vannblemme.

Om du har munnsår skal du iallefall ikke klemme på de, men smøre på Antix som du får på apoteket.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lYlo5C

Høres ut som en kvise. Hadde det vært herpes hadde det uansett ikke vært grunn til panikk, da de aller fleste får dette viruset som barn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...