AfterGlow Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Utvikleren rydder opp i patch-forvirringen.Dette er planen for fiksing av Kingdom Come: Deliverance Lenke til kommentar
Ted Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Bra! Fortsetter de på denne måten kjøper jeg spillet ganske snart. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Oppdateringen som fikser lockpicking kan virkelig ikke komme fort nok. Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Oppdateringen som fikser lockpicking kan virkelig ikke komme fort nok. Sleit i starten men så fort jeg fikk forstsåelsen for det var det ikke noe problem selv de på very hard Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Flere som plutselig bare faller ut av spillet ?Forbanna irriterende ettersom dette er et spill der man ikke lagrer hele tiden. Mista flere timer pga det tullet der... Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Flere som plutselig bare faller ut av spillet ? Forbanna irriterende ettersom dette er et spill der man ikke lagrer hele tiden. Mista flere timer pga det tullet der... Hvilken plattform spiller du på? PC her, og dønn stabilt! Lenke til kommentar
rujo79 Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Oppdateringen som fikser lockpicking kan virkelig ikke komme fort nok. Sleit i starten men så fort jeg fikk forstsåelsen for det var det ikke noe problem selv de på very hard Konsoll eller PC? Sliter som f... på konsoll Forstår det slik at det er adskillig enklere på PC Lenke til kommentar
dajekols Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Flere som plutselig bare faller ut av spillet ? Forbanna irriterende ettersom dette er et spill der man ikke lagrer hele tiden. Mista flere timer pga det tullet der... Hvilken plattform spiller du på? PC her, og dønn stabilt! xbox.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå