Gå til innhold

Balck and White oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå spilt black & white en del og er ferdig med øy 3. Men øy 3 ble veldig kjedelig. For når jeg skulle omvende de andre landsbyene kastet jeg bare de samme spellsa om og om igjen, det ble meget ensformig. Har jeg misforstått noe? Eller er det bare å bruke de samme triksene om og om igjen for å omvende de andre landsbyene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ble ganske fasinert over friheten og grafikken i spillet til å begynne med, men så ettervert kom de irritable tingene frem og gjorde det mindre gøy.

-dyret ditt, du må passe på det som om det var en rampette unge, blir kjedlig i lengden

-du må ha spell power, og for å få det må du ha worshippers, og worshippers må ha MAT, men hvor utrolige mye er mulig å spise? Du blir lei av å mate dem.

Det er strevsomt å prøve å være en snill gud i spillet ivertfall, men ideen er bra.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

True. True. Spilte det i nesten 2 uker tror jeg. Det eneste som var tøft var å; gi dyret ditt et menneske, klappe den da den spiser mennesket, slippe løs dyret ditt, gå og legge deg for å sove, også stå opp neste morgen for å se om det var noen landsbyfolk/landsby igjen. Plus at da vokser dyret ditt sinnsykt. En kamerat hadde et dyr som var mye større enn tempelet.

Lenke til kommentar

Jepp, spillet er godt laget men rett og slett for kjedelig.

Da jeg spilte det følte jeg at jeg hadde for lite kontroll, og jeg visste ikke om det gikk bra eller dårlig! plagsomt...

Nesten samma med The Sims, godt laget men blir fort vanskelig og kjedelig... Syns jeg i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

ja for for mye plukking av trær og kasting av stein ....gøøøør

bare en ting da...det dere med og mate worshipperne går fint det...de gir deg nok mana til og mate dem med den kornmagien...og det holder....men du må gjøre det ofte da....og det gjør jo ikke noe om en del dør i worshippingen da :grin:

men spillet var stor skuffelse syntes jeg

Lenke til kommentar

Det matproblemet dere prater om er bare en bug, og laster dere ned official patch til spillet trenger worshippers en mer realistisk mengde mat (MYE mindre), og om du må passe på dyret ditt som en liten rampeunge, bør du lese litt creature training guides på B&W boards. Creaturet mitt er en 50 år gammel ape, 1.0 i allignment (100% snill) som kan plante skoger av seg selv (han tar tre trær fra skogen, vanner de, og henter tre nye ect. Om jeg lenker han til worship site så lager han mat til worshippers, om jeg lenker han til village store kaster han 2x food, og 2x wood spells. Om jeg lenker han til village center danser han og kaster spells for å imponere. Om jeg lar han være ifred står han opp, finner seg ei ku å spise nå han er på ca 40-50% hunger, drikker vann, driter på en fast plass, og springer rundt og er snill til han blir trøtt, og går hjem til tempelet og legger seg. Jeg har også lært han opp til å plukke opp one shot miracles, og legge de ned ved siden av dispenseren hver gang han ser en dispenser. Du kan lære de opp til temmelig avanserte oppgaver om du gjør det riktig. Fordel å ha en smart type dog.

Lenke til kommentar

Du har rett i at det er to forskjellige spill det er snakk om, men målt i ren underholdningsverdi, synes jeg at the Sims er bedre. Black and White blir for kjedelig, nettopp fordi man fokuserer mye på dette dyret. Det er morsomt i begynnelsen, men man blir fort lei av det monotone, repetetive gameplayet.

Lenke til kommentar

Om du trener dyret ditt riktig så blir spillet veldig mye morsommere. Du kan la dyret ditt ta seg av veldig mye i landsbyen.

Det er xtremt morsom å se hvordan dyret vokser, lærer og om det blir godt eller ondt.

Sjekk forumet på bwgame.com så blir spillet plutselig mye mye morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...