Martin Braathen Røise Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Komplett tar en «Amazon» og skal nå begynne å selge alt fra klær til kaffe Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Lurer på de vil selge middag også? Er vel bare komplett kafe som mangler? Ser fjordline og colorline har blitt litt anderledes her. Litt rart de ikke velger multicom stilen istedenfor? Om ikke lenge kommer komplett fiber også som bredbånd levrandør som leier telenor\get sin fiber? Endret 20. februar 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Begynnelsen på slutten. Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 de ser vel på suksesshistorier som CDON. Lenke til kommentar
BjartmarO Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Komplett handler jeg ikke hos lenger, etter reklamekampanjen for forbrukslån i Komplett Bank, hvor de spilte på foreldre sin ubetingede kjærlighet til sine barn, og hvor de oppfordret folk til å ta opp forbrukslån for å gi sine barn det som de "virkelig fortjener" (eksemplifisert med en fotballtur til Wembley, blant annet). Reklame for forbrukslån er ille nok i seg selv, mener jeg. Når man i tillegg forsøker å koble det med foreldre sin konstant dårlige samvittighet og ubetingede kjærlighet ovenfor sine barn, da har man krysset en grense. Jeg vet ikke hvor mye konsernledelsen og Anton Hagberg var inne i bildet, eller om Komplett Bank handlet helt på egenhånd. Men det forteller meg likevel noe om verdier, holdninger og mentalitet. Jeg har i alle fall Komplett på permanent blokk etter den reklamen. 7 Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Regner med at med mindre de "eksterne" virkelig satser bigtime samtidig som komplett må gjøre det. Så blir det vell en flopp hvis de ikke får igang noe hinsides bra før amazon kommer. Sikter mest til frakten og tidsmomentet det vil ta fra bestilling til den er på døra. Altfor dårlig fraktmuligheter i norge vs andre land som shopper mye på nett. Det skal ikke lenger ta 5-12 virkedager og havne på lokale postkontoret.. Nå skal det på døra etter 1-3 dager For all del! håper det går..Det burde vært her for lengst! 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Men hvorfor gjør de ikke picuppoint om til butikker for slik det er nå kan man ikke kjøpe harddisk\ram eller noe smått derfra alt må bestiller hvis det ikke er demoprodukter\utstilling vare. Komplett sandefjord er veldig stort. Men syns det hele er tungvindt. Digitalimpuls er ikke så veldig stort men de selger noe ting også størrelsen er ca den samme. Endret 20. februar 2018 av LMH1 Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Sluttet å handle hos Komplett da Hr. Hagen investerte der. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Sluttet å prioritere Komplett når de la ned pickup-point i Trondheim Trondheim/Tiller trenger sårt en ny databutikk Kjører ikke til sentrum for å handle for da er det mye billigere/enklere å kjøpe på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå