akelbo Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Introduserer helt ny modus og en rekke balanseendringer.EA frisker opp Star Wars Battlefront II-opplevelsen med diger oppdatering Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Til alle dere som lurte, vi kjøpte et beta spill. Uansett Too Late... nå spiller vi andre ting! 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Til alle dere som lurte, vi kjøpte et beta spill. Uansett Too Late... nå spiller vi andre ting! Å si at det er et beta spill er idioti. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Til alle dere som lurte, vi kjøpte et beta spill. Uansett Too Late... nå spiller vi andre ting! Mr Lars Isaksen spiller det nok enda 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Mr Lars Isaksen spiller det nok enda Haugevis med spillere på alle platformer. Battlefront er spesielt populært på ps4. 1 Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 Til alle dere som lurte, vi kjøpte et beta spill. Uansett Too Late... nå spiller vi andre ting! Tullprat. 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 jeg er enig Zelkin, alt EA selger med lansering kan sammenligmes med beta, dvs når EA selger ultimate edition + alle dlc i 1 og samme pakkke 10 euro, da er det som er den som er fullversjonen etter min mening. 1 Lenke til kommentar
Lars Isaksen Skrevet 21. februar 2018 Del Skrevet 21. februar 2018 jeg er enig Zelkin, alt EA selger med lansering kan sammenligmes med beta, dvs når EA selger ultimate edition + alle dlc i 1 og samme pakkke 10 euro, da er det som er den som er fullversjonen etter min mening. Annet enn at spillene er uten glitcher, dlc er gratis, det er mer innhold i spillet enn tidligere, osv osv osv. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Til alle dere som lurte, vi kjøpte et beta spill. Uansett Too Late... nå spiller vi andre ting! Ingenting jeg føler som kan kjøpes som "ferdig spill" lenger. Enten er det Early Access tullet, ellers er det et spill som enda ikke har fått utgitt hele innholdet. 2 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 true dat brah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå