AfterGlow Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Både Bitcoin og de andre valuatene er ute av en dyp bølgedal.Etter kraftig nedgang er kryptovalutaene nå på god vei oppover igjen Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Merkelig, det skulle jo krasje helt.. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Jammen, tulipaner? Endret 20. februar 2018 av Lynxman Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Skriv gjerne mer om tekonologien bak bitcoin og ny teknologi innen blokkjeder som vil gjøre det mer skalerbart eller raskere. Prisen er det fort gjort å sjekke, trenger ikke en hel artikkel for det 2 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Skriv gjerne mer om tekonologien bak bitcoin og ny teknologi innen blokkjeder som vil gjøre det mer skalerbart eller raskere. Prisen er det fort gjort å sjekke, trenger ikke en hel artikkel for det Hei, har du fått med deg denne? https://www.tek.no/artikler/guide-hva-er-en-blokkjede-teknologien-bitcoin-og-ethereum-bygger-pa-er-egentlig-ganske-enkel/426503 Lenke til kommentar
nitelite666 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Nå har vel media dødsdømt bitcoin over 150 ganger, er vel ikke noe kjempe-overraskende at det ikke stemte denne gangen heller. Nå skal ikke jeg si at crypto ikke er en boble som venter på å sprekke, men tror ikke det er helt enda Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Siden bitcoin markedet er dominert av kineserne, så kan det tenkes at dyppet skyldes av nyttårs feiringen deres. Bare notere opp når neste nyttårsfeiring skjer neste år, og kjøpe da. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med. Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? 3 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med. Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? Kan bruke det til å handle på Amazon... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med. Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? Kan bruke det til å handle på Amazon... Du vet du kan bruke feks Norsk valuta til å handle på amazon sant? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, så vil jeg kjøpe Amazon Gift Card og flytte pengene dit som jeg kan handle med. Hvorfor i alle dager skal du låne vekk pengene dine til Amazon? Gå glipp av renter osv. I tillegg vill de gå ut på dato? Kan bruke det til å handle på Amazon... Du vet du kan bruke feks Norsk valuta til å handle på amazon sant? Lettere å kjøpe Amazon Gift Card direkte i BitPay Android Appen enn å selge til en eller annen og få overført beløpet til konto. Samt "unngår" skatt. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 22. februar 2018 Del Skrevet 22. februar 2018 Lettere å kjøpe Amazon Gift Card direkte i BitPay Android Appen enn å selge til en eller annen og få overført beløpet til konto. Samt "unngår" skatt. Å skaffe seg et gavekort vil nok i praksis telle som en realisering av verdiene. Dette er nok ikke på noen måte skattefritt. Å unnlate å rapportere et slikt salg til skattemyndighetene ville vært ulovlig så jeg antar naturligvis at du ikke driver å diskuterer ulovligheter på et offentlig forum ;-) Lenke til kommentar
8086 Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg kommer til å selge mine bitcoins ganske snart. Venter litt til på en oppgang, Hvor lenge ventet du? ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå