akelbo Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Se 18 minutter med video fra Phoenix Point.Slik blir det å spille X-COM-skaperens neste strategispill Lenke til kommentar
Vamp_en Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Endelig et nytt mesterverk fra den originale X-COM utvikleren. Kan nesten ikke vente. Synes de nye X-COM spillene er kjempebra de også, men de mistet litt av sin vei underveis. Det morsomme med det originale spillet var at man kunne livnære sin organisasjon ved å skyte ned UFOer og selge våpen, deler og lik av ETs så lenge man ønsket ... DET skulle jeg ønske de nye spillene nå tillot, samtidig det å kutte ut muligheten til å ha luftkamper med egne Jetfly var morsomt, også der skuffer de nye spillene. Gleder meg stort til denne nykommeren Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Synes han burde holdt seg litt mer tro til originalen. Blitt litt for mange elementer lånt fra nye xcom. Men ser ut som et sikkert kjøp da jeg elska orginale og liker godt nye xcom2. Så får ikke blitt feil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå