|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Jeg sliter med å få endret på sensitivity og slik. Tar den consolen og skriver sensitivity "0.4", men når jeg tar nde consolen igjen så resettes automatisk sensien til 1, dette gjelder brightness gamma og. Tror det gjelder alle kommandoer jeg setter. Noen som kan hjelpe meg ? Har prøvd å execute min egen config fil, men funger ikke det heller. Så hvordan får dere fixet på sensien deres ? Ps. Jeg er en 1.5 FAN og har ikke giddet å gå over til 1.6 før nå. Endret 12. desember 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hmmmm det er leeeeenge siden jeg spilte CS sist. Men jeg mener det var en kommando som het mouse_sensitivity (sett inn tall). Mulig jeg husker feil Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du trenger ikke bruke "" rundt 0.4. Prøv også med , istedenfor . Altså: sensitivity 0.4 / sensitivity 0,4 Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Vet at du ikke trenger "" da, skriver jo det bare for å vise hva jeg setter. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Vet at du ikke trenger "" da, skriver jo det bare for å vise hva jeg setter. Går det i det hele tatt med sens under 1 i CS da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 du er nødt til å legge alle configs i userconfig.cfg eller no, ellers overskriver CS bare alle instillinger du gjør ingame...totalt bås om du spør meg, men det er nå sånn.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 du er nødt til å legge alle configs i userconfig.cfg eller no, ellers overskriver CS bare alle instillinger du gjør ingame...totalt bås om du spør meg, men det er nå sånn.. Herregud så totalt idiotisk. Lenke til kommentar
aiuL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ta heller spørsmålet i den egne tråden for cs 1.6 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=148708 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå