Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lovte meg selv å ikke ta ting for seriøst, men endte opp med å bli skuffa

Anbefalte innlegg

Har møtt ei jente som jeg har fått god connection med, det er sjeldent jeg får så god connection med en jente. Lik humor, begge klarer alltid å holde i gang samtaler, vi har alltid noe å snakke om, mange like interesser osv.

Vi endte opp med å ha sex for et par uker siden, og det var den beste sexen på lenge. Vi hadde sex flere ganger. Vi har flørtet mye både før og etter sexen, og ting har egentlig vært veldig bra. I går sa hun: "Håper ikke at sexen har forandret følelsene, og at vi fortsatt kan ha det vennskapet vi hadde før sexen". 

Til tross for at vi har flørtet en del, og at vi hadde sex, har jeg vært usikker på om jeg vil være i et forhold nå ettersom det ikke er SÅ lenge siden jeg avsluttet mitt forrige forhold (1 år siden). Allikevel følte jeg et stikk inni meg da hun sa at hun vil fortsette et vennskapelig forhold med meg. Hun tror heller ikke at det er lurt å ha sex mer "fordi det kan ødelegge vennskapet".

Jeg hater å få store forhåpninger, for å så bli skuffa når jeg føler lykke som jeg ikke har følt på lenge. 

Anonymous poster hash: 7222c...67d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, er hun som jenter flest for tiden er det bare å kjøre omvendt psykologi så løser det seg nok.

Si at du er helt enig, og bla bla bla. Så går det noen uker og hun forsøker seg nok på sex igjen.

Bare ikke lag noe big deal ut av det som skjedde. Etter hvert så kommer hun til å savne følelsen flørtingen og sexen ga henne bare du ikke er needy å ødelegger det.

Anonymous poster hash: 27353...10d

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, er hun som jenter flest for tiden er det bare å kjøre omvendt psykologi så løser det seg nok.

Si at du er helt enig, og bla bla bla. Så går det noen uker og hun forsøker seg nok på sex igjen.

Ts her. Er akkurat det jeg gjorde. Latet som at jeg ikke brydde meg og at jeg var enig, så får vi se hva som skjer.

Anonymous poster hash: 7222c...67d

Lenke til kommentar

Vel, er hun som jenter flest for tiden er det bare å kjøre omvendt psykologi så løser det seg nok.Si at du er helt enig, og bla bla bla. Så går det noen uker og hun forsøker seg nok på sex igjen.Anonymous poster hash: 27353...10d

Ts her. Er akkurat det jeg gjorde. Latet som at jeg ikke brydde meg og at jeg var enig, så får vi se hva som skjer. Anonymous poster hash: 7222c...67d

Så bra.

Da skjer enten følgende:

- Hun forstår ikke hvordan du kan ta så lett på det med en fin dame som hun, og begynner å jakte igjen for å teste deg eller sette deg ut av spill. «Hvorfor betydde ikke dette mer for han?»

- Hun ser at du er en cool type og ikke lar dette påvirke deres vennskap. Og videre vennesex vil ikke skape drama for henne. Derfor blir det lettere for henne å gjenta det på nytt.

Men, har du følelser for henne blir det jo litt kjipt om hun går for alternativ 2 i lengden.

Lenke til kommentar

[/acronym]

Så bra.

Da skjer enten følgende:

- Hun forstår ikke hvordan du kan ta så lett på det med en fin dame som hun, og begynner å jakte igjen for å teste deg eller sette deg ut av spill. «Hvorfor betydde ikke dette mer for han?»

- Hun ser at du er en cool type og ikke lar dette påvirke deres vennskap. Og videre vennesex vil ikke skape drama for henne. Derfor blir det lettere for henne å gjenta det på nytt.

Men, har du følelser for henne blir det jo litt kjipt om hun går for alternativ 2 i lengden.

Shiiit. Er dere 14isser? 

Anonymous poster hash: 1b295...618

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...