Kimble Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Noen som har sett dagens julekalender på komplett? JVC HA-W500RF hodetelefoner til 496,- Etter et rask fritekstsøk i prisguiden til hardware.no finner jeg ut at det faktisk er en webshop som er billigere enn komplett sitt "tilbud". De andre webshoppene som har disse hodetelefonene er heller ikke mange kronene bak komplett. Jeg syns det blir litt for teit av komplett! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvorfor er det teit? Det er bare snakk om EN luke, og Komplett har uansett ikke noen plikt til å gjøre alle fornøyde. Vær glad til for at de har en julekalender som vi kan være spente på hver dag... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 enig med trådstarter der, alstå. Mister jo litt av noe som er poenget med hw.no's julekalender, at varen bak luken skal være et unikt (les:billig) tilbud. Det er jo ganske "teit" å åpne en luke hvor varen har veiledne pris! Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hva med "tilbudet" på HW.no's julekalender i dag da? Ikke akkurat så veldig bra tilbud (les: DYRT) - og prisen gjelder vel bare første året også... Det vil jo alltid være noen som ikke er fornøyde, og webshop'er har ikke all verdens marginer å gå på, så noen halleluja-stemning vil det jo ikke bli - dersom man ikke skal selge for under kostpris... Lenke til kommentar
biffo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Generelt så må man si at hvis folk ikke er fornøyd med julekalendertilbudene så kan de holde sin frustrasjon for seg selv, hvor mange ganger har det blitt nevnt at marginene i webbutikkene er latterlig liten, og derfor er mulighetene for en "kongedeal" dårlig.... DESSUTEN! Ikke rakk ned på bambus! Man skal ikke ha reist mye i østen før man ser de feteste stillaser av bambus, så bambus er faktisk veldig bra det! lett og sterkt! biffo Lenke til kommentar
fAight Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) At det alltid være noen som ikke er fornøyde, er jeg med på. Men jeg syns likevel at meningen med en julekalender skal nettopp være slik at varen som befinner seg bak luken skal være et spesielt tilbud bare akkurat på den dagen og ikke ellers. Det virker som om ikke hw.no kjører det prinsippet helt konsekvent, og det kan godt hende at det ikke er deres prinsipp i det hele tatt, uansett så syns jeg det er litt synd... EDIT: Må bare gratulere meg selv med post nr 400 Nå må jeg forte meg, skal ha lynkurs i syntaksanalyse Endret 12. desember 2003 av ridgea Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Husk det at julekalendere er bare ment til forslag til julegaver og slikt... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Komplett er jo alltid dyrere på så og si alt da! Ingen bombe akkurat. Det blir som å bestille abnm. hos telenor.. man vet at det er dyrere enn alle andre, men så får man litt kundeservice og rask(?) behandlig av saker og ting.. Er man på jakt etter reale hardware tilbud, stikk på http://hwb.no DER har de julekalender der:D Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Kan hende det er jeg som har misforstått poenget med julekalenderen da. Men når det står at prisen bare gjelder den dagen så ligger det jo litt i det at det er et tilbud! Det at det bare er forslag til julegaver er litt tynt det også, komplett har jo en egen side med julegave tips i år. Hardware.no må vel bare ta det de får til kalenderen sin så de har 24 luker.. Sånn som i dag var det vel webdeal(?) som hadde tilbudet.. tar jeg ikke helt feil sponser/anonnserer de vel også endel her på hardware.no? Da er det ikke så lett å ha baller nok til å si at sorry folkens, dette tilbudet er ikke bra nok Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Komplett har nå endret prisen til 395. Tilbudet ble straks mye bedre:) Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Bestilte et sett jeg. Kan jo ikke være så dårlig når det er JVC ? Noen som har disse hodetelefonene fra før som kunne komme med et utsagn ? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Angrer på at jeg ikke bestilte et par når komplett senket prisen. Jeg har noen gamle trådløse hodetelefoner som funker veldig fint, men de er ikke så behagelige å ha på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå