AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg har det ekstremt elendig for tiden. Hva kan jeg gjøre? Plages med forskjellige ting, en av tingene er at ting ikke gir glede og bare er slitsomt og plagsomt. Og det er ikke bare nå, hele mitt liv har vært en plage, men det går ekstra ned i perioder. Tenker ikke på samtaler og medisiner, det har jeg prøvd og bruker. Anonymous poster hash: 4f647...21c Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Fysisk aktivitet. 3 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Få en interesse som får tankene dine bort fra det negative. Har det ikke alltid så supert selv jeg men de gangene jeg får gjort noe jeg virkelig liker å gjøre så forsvinner tankene. Lenke til kommentar
K N Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Fysisk aktivitet. Støtter denne! Fysisk aktivitet er så utrolig viktig for hvordan man føler seg. Ta deg en gåtur, joggetur, sykletur eller whatever... It helps! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Føles litt bedre i kroppen da ja... Anonymous poster hash: 4f647...21c Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Gå tur i vilniss og øde skog/fjell område, alene. Endret 19. februar 2018 av Skogslik Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Er så lei av at fysisk aktivitet alltid skal trekkes frem som den magiske kuren. Trener 12+t i uka og har fortsatt de samme tankene. Dog er ikke jeg Ts, så kanskje det hjelper for hn. 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det kan du gjerne være, men det er fortsatt et godt tips for de som sliter litt og ikke rører noe særlig på seg. Tolv timer i uka kan derimot være i meste laget. Man må slappe av også. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Er så lei av at fysisk aktivitet alltid skal trekkes frem som den magiske kuren. Trener 12+t i uka og har fortsatt de samme tankene. Dog er ikke jeg Ts, så kanskje det hjelper for hn. Med 8 ulike Anonyme tråder her hver uke, så kan vi vel konkludere med at hva som helst annet kan neppe gjøre ting verre. Som feks ta en lenger pause fra internett og gjøre noe annet. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Hva menes egentlig med at noe «hjelper» i slike sammenhenger? Syns det blir mer overkommelig å leve om jeg er fysisk aktiv, men det går ikke fremover av den grunn, må bare holde det i gang. Hjelper ikke å lese bøker. Det er for å få faglig kunnskap. Anonymous poster hash: 4f647...21c Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Sosial aktivitet. Noen å prate med. Oppgaver i hverdagen. Gi noe til noen som trenger det. Arbeid. Unger. Dyr. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 (endret) Akkurat som når man stryker en skjorte, må man "stryke ut" tankene sine. Det kan du få hjelp til av en psykolog. Det er trist at det må være sånn, for dette burde vi lære om i skolen, men sånn er det nå engang ikke. Begynne å skriv ned alt du liker å gjøre. Skriv ned livshistorien din i grove trekk. Begynn prosessen med personlig utvikling, få oversikt over livet ditt på papir/notisblokk (helst begge, print ut ark så det ikke går tapt). Husk at dette er en konstant prosess, og fremgang kommer med tiden. Det kan være tidkrevende jobb, men det er verdt å gjøre for å redde psyken. Da vil du gi hjernen fri. Det blir som å ha en datamaskin med pakket fullt av informasjon, og som ikke er blitt skikkelig organisert i mapper og fjernet alt rask innimellom. Hjernen er flink til å prosessere ut alt som er viktig og uviktig, men da må du også definere for den hva som faktisk -er- viktig og uviktig, ergo kjerneverdier. Begynn i dag Her er en liten oppkvikker på veien! Endret 20. februar 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå