Leif Olsson Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Skarvenes hus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ha,ha. Artig påfunn. Det skulle vært mulig å lage det slik at ved å klikke på hver fugl får du hver av dem frem i et stort format. Ser at erfuglene nå er blitt mer synlige. Jeg kommer til å gjøre forsøk på å få noen av dem på "fotohold". Har du noen knep som kan gjøre dem mindre sky? Er du langt unna ørner der ute. Kunne vært artig å få se et godt ørnebilde fra deg. Kos deg i finværet. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det var kreativt og artig Leif! Jeg så to ørner fra bilvinduet her på lørdag, de satt på et isflak på Sykkylvsfjorden. I bakgrunnen svømte en flokk svaner. Skulle hatt et sted å stille bilen og ikke minst riktig fotoutstyr med.....men det hadde jeg ikke. That is Laif.. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Ha,ha. Artig påfunn. Det skulle vært mulig å lage det slik at ved å klikke på hver fugl får du hver av dem frem i et stort format. Ser at erfuglene nå er blitt mer synlige. Jeg kommer til å gjøre forsøk på å få noen av dem på "fotohold". Har du noen knep som kan gjøre dem mindre sky? Er du langt unna ørner der ute. Kunne vært artig å få se et godt ørnebilde fra deg. Kos deg i finværet. Mvh.Oddvar Hei Oddvar. Ja enig, skulle vært mulig at klikke på hver fugel, og få fram dem i et stort format Ærfugel, i havna er dem ikke så sky her, står stille då dem beveger seg fram og tilbake og kommer passe nært då Mange ørner, men sitter langt ut på moloene, håper på noen i flukt då Ja finværet i like så til deg og takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Det var kreativt og artig Leif! Jeg så to ørner fra bilvinduet her på lørdag, de satt på et isflak på Sykkylvsfjorden. I bakgrunnen svømte en flokk svaner. Skulle hatt et sted å stille bilen og ikke minst riktig fotoutstyr med.....men det hadde jeg ikke. That is Laif.. Hei på deg Hade sikkert vært flott at få ørner på svane på bilde, og på et isflak då Takk før din hyggelige kommentar Helene Mvh Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Det var kreativt og artig Leif! Jeg så to ørner fra bilvinduet her på lørdag, de satt på et isflak på Sykkylvsfjorden. I bakgrunnen svømte en flokk svaner. Skulle hatt et sted å stille bilen og ikke minst riktig fotoutstyr med.....men det hadde jeg ikke. That is Laif.. Hei på deg Hade sikkert vært flott at få ørner på svane på bilde, og på et isflak då Takk før din hyggelige kommentar Helene Mvh Leif Hehe på svane = og svane ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg