Gå til innhold

Skarvenes hus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha,ha. Artig påfunn. Det skulle vært mulig å lage det slik at ved å klikke på hver fugl får du hver av dem frem i et stort format.

Ser at erfuglene nå er blitt mer synlige. Jeg kommer til å gjøre forsøk på å få noen av dem på "fotohold". Har du noen knep som kan gjøre dem mindre sky?

Er du langt unna ørner der ute. Kunne vært artig å få

se et godt ørnebilde fra deg.

Kos deg i finværet.

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Ha,ha. Artig påfunn. Det skulle vært mulig å lage det slik at ved å klikke på hver fugl får du hver av dem frem i et stort format.

Ser at erfuglene nå er blitt mer synlige. Jeg kommer til å gjøre forsøk på å få noen av dem på "fotohold". Har du noen knep som kan gjøre dem mindre sky?

Er du langt unna ørner der ute. Kunne vært artig å få

se et godt ørnebilde fra deg.

Kos deg i finværet.

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar. Ja enig, skulle vært mulig at klikke på hver fugel, og få fram dem i et stort format  :)  :hmm: Ærfugel, i havna er dem ikke så sky her, står stille då dem beveger seg fram og tilbake og kommer passe nært då :) Mange ørner, men sitter langt ut på moloene, håper på noen i flukt då :) Ja finværet :) i like så til deg og takk før hyggelig kommentar :thumbup:   

Mvh Leif  :cool: 

Lenke til kommentar

Det var kreativt og artig Leif!

Jeg så to ørner fra bilvinduet her på lørdag, de satt på et isflak på Sykkylvsfjorden. I bakgrunnen svømte en flokk svaner. Skulle hatt et sted å stille bilen og ikke minst riktig fotoutstyr med.....men det hadde jeg ikke. That is Laif..

Hei på deg  :) Hade sikkert vært flott at få ørner på svane på bilde, og på et isflak då :)​ Takk før din hyggelige kommentar Helene :)

Mvh Leif :cool:  

Lenke til kommentar

Det var kreativt og artig Leif!

Jeg så to ørner fra bilvinduet her på lørdag, de satt på et isflak på Sykkylvsfjorden. I bakgrunnen svømte en flokk svaner. Skulle hatt et sted å stille bilen og ikke minst riktig fotoutstyr med.....men det hadde jeg ikke. That is Laif..

Hei på deg  :) Hade sikkert vært flott at få ørner på svane på bilde, og på et isflak då :)​ Takk før din hyggelige kommentar Helene :)

Mvh Leif :cool:  

Hehe på svane = og svane ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...