Christian86 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Msn.no har vist på siden sin at de har test av SX1, denne er hentet fra Dinside Test av SX1 Men jeg lurer, er den virkelig så mye bedre enn 6600? når jeg så bildene av den var det eneste jeg savnet USB kabelen. Stero HF har jeg og fungerer fint. FM radio trenger jeg ikke Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hallo? Jeg var først ute med dette. Sleipt av deg å kidnappe emnet mitt! hehe Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hmm. De skriver at displayet ikke er like lyssterkt som 6600 displayet. Og de knappene... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 hehe, sorry for at jeg stakk av med det=) trengte egentlig meninger om hvilken som var best i øynene til andre *se uskyldig ut* Lenke til kommentar
voice- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Var litt misfornøyd med den testen. Den sier flere ganger at styrken til 6600 ligger i normalt tastatur (3x4), som om det nye tastaturet (2x6) vil koste Siemens. Jeg har bestilt telefonen allerede, og en av grunnene var nettop tastaturet... Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har bestilt telefonen allerede, og en av grunnene var nettop tastaturet... fra hvor? skal bestille den jeg også, må bare få penga for 6600'en min først. håper jeg får den innen jul (SX1 altså) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 tastene blir en skikkelig tilvenningsak.... jeg tror jeg aldri skulle ha vent meg til de Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 smaken er som baken Lenke til kommentar
voice- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg har bestilt telefonen allerede, og en av grunnene var nettop tastaturet... fra hvor? skal bestille den jeg også, må bare få penga for 6600'en min først. håper jeg får den innen jul (SX1 altså) Komplett.no MPX.no ser også ut til å gi en god pris...det er uansett usikkert om jeg får den før jul... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 dæven nå har mpx skifta dato til 5 januar ser ikke ut som det blir noen sx1 her i norge før etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå