CCola Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Hei! Det siste døgnet har jeg mottatt 20 forskjellige mailer fra diverse plasser hvor jeg tydeligvis har "signed up". Jeg kan liste noen; - Miljøpartiet De Grønne - Mat og Drikke Gruppen AS - World Science Festival - The Royal Canadian Legion - mm... Jeg har da ikke registert meg hos noen av disse, og det virker som om det er reelle epostaddresser de har, for eksempel Miljøpartiet har [email protected]. En fellesnevner er derimot - at det står VIA mail4.mcsignup.com bak alle. Hva i alle dager er dette.. Noen som vet? Burde jeg være bekymret? Kan jeg stoppe dette? Frem til nå har jeg bare trykka inn på hver enkelt å unsubba. CCola EDIT: Når jeg kikker litt mer i "promotions tabben" i gmail, så finner jeg andre som også videresender.- via bounce.convio.net - via mta-inbound.cluster3.convio.net - via mail168.suw12.mcsv.net Endret 19. februar 2018 av CCola Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 ... Frem til nå har jeg bare trykka inn på hver enkelt å unsubba. Man skal aldri trykke på noen linker på spam-mail. Det er gjerne det de ønsker at man skal gjøre. https://nakedsecurity.sophos.com/2014/09/04/5-things-you-should-know-about-email-unsubscribe-links-before-clicking/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Blacklist ordet mcsignup så er problemet løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå