AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jobber delvis sykmeldt pga en alvorlig psykisk diagnose jeg har, men forrige torsdag og fredag kokte det over (stress og angst) at jeg ikke kom meg ut døra. Slo av telefonen og holdt senga. Det var ikke før fredag at det slo meg at man må ha ny sykemelding hvis man allerede er delvis sykemeldt. Brukte helseapp til å bestille legetime på fredag men dette var etter stengetid...så det teller ikke. Får derfor ikke sykemelding, men hva skal jeg gjøre mtp jobben, skal jeg be om at de to dagene blir fravær uten lønn eller noe slikt? Anonymous poster hash: dc7c7...cdb Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Har du egenmelding? Gav du beskjed om at du ikke kom på jobb? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg ga beskjed, men man kan ikke bruke egenmelding når man er delvis sykmeldt. Anonymous poster hash: dc7c7...cdb Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Da må du enten ringe legen og håpe at det ordner seg eller få trekk i lønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå