Gå til innhold

«Gamle» Snapchat kommer ikke tilbake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn, da var man nedgradert til forrige brukbare versjon igjen.

Og om de banner meg for det så bryr det meg egentlig midt på ryggen, da har de virkelig bevist at jeg ikke trenger å ha noe med dem å gjøre lenger.

Du blir nok ikke bannet, men etterhvert som det kommer nye versjoner så får du ikke logget på med altfor gamle versjoner av Snapchat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Eg synest den nye versjonen er ganske grei. På den forrige måtte eg navigere meg til høgre for å finna historiar til kontaktane, der det i tillegg var historiar gjennom applikasjonen eg ikkje var interessert i. I dag treng eg ikkje navigere til høgre i det heile tatt sidan alt som er relatert til mine kontaktar står på ei side.

Lenke til kommentar

Snapchat har jo alltid vært rotete. Etter min mening også helt elendig for oss som ikke sitter med mobilen i hånden hele dagen. Om en får svar på en melding er jo gjerne den opprinnelige allerede borte så da sitter man altså og leser et svar på en melding som en ikke husker innholdet på. Produkt som i all hovedsak er for kidsa til å sende hjernedøde bilder. Oh well ... plutselig kommer det noe annet som alle MÅ bruke

Lenke til kommentar

Om en får svar på en melding er jo gjerne den opprinnelige allerede borte så da sitter man altså og leser et svar på en melding som en ikke husker innholdet på.

Det er mykje ein kan kritisere snapchat for, men akkurat dette er jo det som er hensikta med snapchat; kommunikasjon som sletter seg sjølv utan å etterlate logg.

Dersom ein vil sende meldingar og samtidig holde eit arkiv med gamle meldingar så brukar ein SMS, messenger, WhatsApp, eller andre meldingsapper.

Så å kritisere snapchat for å ikkje være ein blåkopi av alle andre appar virker litt rart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...