Smedsrud Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Sjefen avviser underskriftene til over 1,2 millioner Snap-brukere.«Gamle» Snapchat kommer ikke tilbake Lenke til kommentar
Arn H Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Sikkert en del forhenværende brukere som ikke kommer tilbake heller Lenke til kommentar
ppk Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Når nok folk slutter å bruke tjenesten så snur de vel.. hvis folk lar være å bruke Snap i 1 mnd og antall avspilt reklame faller drastisk slik at det svir på pungen så blir de tvunget til å endre på det. Det er ellers et perfekt tidspunkt nå for en konkurrerende tjeneste å få fotfeste. 1 Lenke til kommentar
Uppercase Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 De trenger ikke å rulle tilbake det gamle grensesnittet, bare organiser storyene på en bedre måte. Veldig uoversiktlig nå. Hele høyre-siden er i dag forbeholdt kommersielle aktører eller offentlige personer, noe som er lite interessant for mange brukere. 2 Lenke til kommentar
Glennisi Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Gammelt design???...jeg ville kalt det et endret design....tror heller de som jobber med denne appen heller går rundt å kjeder seg, og må liksom finne opp «hjulet» på nytt igjen.? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det nye er jo bare for å blande inn kommersielt søppel sammen med de folk man har på lista, åpenbart for å få flere klikk og avspillinger. Mye vil ha mer og faen vil ha fler, og når de først har fått kjempemye ja da skal de ha enda mer igjen. De griske får aldri nok. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 (endret) Like greit, syns den er ok. Endret 19. februar 2018 av Golf'ern Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det kan godt være at de som klager er et høyrøstet mindretall, men det jeg selv ser er at når jeg følger noen som havner på høyresiden så fortsetter den automatisk til innhold jeg ikke er interessert i. Virker som en måte å snike inn reklame på. 1 Lenke til kommentar
Britt_475736 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Jeg er ikke fornøyd med nytt design! Det er rotete, vanskelig å finne frem, og der my story lå før er jeg ALDRI inne lenger (ikke engang på de jeg følger). Jeg bruker Snapchat VESENTLIG mindre nå enn tidligere på grunn av oppdateringen. Men, for all del - vil de miste brukere, så fortsett med nytt design ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Ah, "fordelene" med kommersiell programvare. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det verste er at det oppdaterer seg selv. Jeg har auto update AV på alt av apper, og SC står som oppdatert for 7 uker siden, likevel har den nye versjonen kommet av seg selv. Har man automatisk update av apper går det jo i en evigvarende runddans 24/7, alltid noe som skal oppdateres ser det ut til.... Lenke til kommentar
AnonymBruker_1 Skrevet 19. februar 2018 Del Skrevet 19. februar 2018 Det verste er at det oppdaterer seg selv. Jeg har auto update AV på alt av apper, og SC står som oppdatert for 7 uker siden, likevel har den nye versjonen kommet av seg selv. Har man automatisk update av apper går det jo i en evigvarende runddans 24/7, alltid noe som skal oppdateres ser det ut til.... For 7 uker siden lå den i appen og ble endret etter hvilket land du befant deg i. Dvs hadde du amerikansk IP for 6 uker siden ville du fått den da. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Typisk svar fra noen som har vokst seg for stoR. Lenke til kommentar
AMD_Athlon Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Slettet appen og la inn en eldre versjon, så nå er den gamle interface'n tilbake. ☺ Lenke til kommentar
Tharnis Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 De trenger ikke å rulle tilbake det gamle grensesnittet, bare organiser storyene på en bedre måte. Veldig uoversiktlig nå. Hele høyre-siden er i dag forbeholdt kommersielle aktører eller offentlige personer, noe som er lite interessant for mange brukere. Helt enig. Foretrekker versjonene slik den er nå, men en noe bedre måte å organisere story's på. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Er ikke en veldig aktiv bruker av Snap, siden jeg foretrekker å beholde bildene jeg tar av ting, men jeg må si at jeg er enig i at det nye designet er kjipt. Selvfølgelig er jeg ikke interessert i å følge en haug med "Logan Paul" - kloner (...eller hva han gjøken heter), så det betyr i praksis at i stedet for at jeg bruker to av "sidene", så har det stablet begge tingene oppå én. Det er ok, men en nedgradering for meg. Skjønner ikke hvorfor kronologisk alltid er fienden i sosiale medier. Irriterer meg grenseløst at Twitter absolutt skal forvirre meg fullstendig med å samle opp og gruppere tweets for meg. 1 Lenke til kommentar
63851W05 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Smell inn en gammel APK det er done deal. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Skjønner ikke hvorfor kronologisk alltid er fienden i sosiale medier.Enig, dette er bisarrt. Lenke til kommentar
Martinis5 Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 Mener på at versjon 10.22.7.0 var siste med forrige design. Lastet ned herfra: https://snapchat.en.uptodown.com/android/old Til Android 2 Lenke til kommentar
TechMonster Skrevet 20. februar 2018 Del Skrevet 20. februar 2018 3 ting - Snapchat skyter dem selv i foten - Må si jeg er vandt til den nye oppdateringen nå og synes den er enkel og grei - Vil si at 99% av snapchat norske brukere ikke leser tek.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg